• Business Of Fashion

    Η ζήτηση για Louis Vuitton νίκησε τους διαδηλωτές στο Χονγκ Κονγκ

    • Bloomberg


    Έσοδα μεγαλύτερα των εκτιμήσεων εμφάνισε κατά το τρίτο τρίμηνο ο όμιλος LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) διαψεύδοντας τα αρνητικά σενάρια που έκαναν λόγο για επιπτώσεις των διαδηλώσεων στο Χονγκ Κονγκ στις εταιρείες ειδών πολυτελείας.

    Ειδικότερα, οι πωλήσεις στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου αυξήθηκαν κατά 19%, λόγω των θεαματικών αποδόσεων που εμφάνισαν οι εταιρείες Louis Vuitton και Christian Dior. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει αύξηση κατά 15%.

    Η ισχυρή απόδοση μετρίασε τις ανησυχίες για τον αντίκτυπο των αναταραχών στο Χονγκ Κονγκ, αποδεικνύοντας ότι η ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές που οδηγεί την ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας πολυτελών ειδών, παραμένει ισχυρή. Οι διαδηλώσεις εναντίον της προσπάθειας της κυβέρνησης της Κίνας να αυξήσει τον έλεγχο της στο Χονγκ Κονγκ, μείωσαν τα ταξίδια με προορισμό τη συγκεκριμένη πόλη – έναν εκ των βασικών προορισμών για αγορές- από τους καταναλωτές της ηπειρωτικής χώρας, αλλά το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα είδη πολυτελείας παραμένει υψηλό σε άλλες περιοχές.

     

     

    “Πιστεύουμε ότι η αδυναμία που προκλήθηκε από τις εξελίξεις στο Χονγκ Κονγκ αντισταθμίστηκε σε άλλες αγορές”, ανέφερε σε σημείωμα ο αναλυτής της Citi, Thomas Chauvet.

    Οι συνολικές πωλήσεις στο κολοσσό ειδών πολυτελείας, ο οποίος έχει στην κατοχή του, μεταξύ άλλων,  την σαμπάνια Dom Perignon και την εταιρεία λιανικής πώλησης καλλυντικών Sephora, αυξήθηκαν κατά 11% στα 13,3 δισεκατομμύρια ευρώ (14,6 δισεκατομμύρια δολάρια), υπερβαίνοντας την εκτίμηση για αύξηση 9%.

    “Οι αγορές σε Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρώπη σημείωσαν σημαντική  πρόοδο το τρίτο τρίμηνο, όπως και στην Ασία, παρά το δύσκολο περιβάλλον στο Χονγκ Κονγκ”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση της την Τετάρτη μετά το κλείσιμο των συναλλαγών.

    Οι μετοχές του ομίλου LVMH έχουν αυξηθεί κατά 38% από τις αρχές του έτους.

    Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζουν τα ρούχα υψηλής ραπτικής Christian Dior, μετά την έλευση του νέου επικεφαλής για την αντρική σειρά ρούχων, Kim Jones.

    Η Louis Vuitton, η μεγαλύτερη και πιο κερδοφόρα εμπορική επωνυμία του ομίλου, εμφανίζει αυξημένες δαπάνες για την καμπάνια μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Επίσης, το κορυφαίο εμπορικό σήμα ανανέωσε τη σειρά με τα ανδρικά ρούχα, υπό την επίβλεψη του σχεδιαστή Virgil Abloh, γνωστό για τη streetwear σειρά του, Off-White, ο οποίος εργάζεται και ως σύμβουλος του Kanye West.

     



    ΣΧΟΛΙΑ