Business Of Fashion

Ένας οδηγός αγώνων ταχύτητας αναλαμβάνει να οδηγήσει σε μια νέα εποχή τον οίκο Prada


Τη δική του θέση στον οίκο Prada παίρνει ο Lorenzo Bertelli, ο 30χρονος γιος των δύο CEO του οίκου, αναλαμβάνοντας μία θέση-κλειδί, ως πιθανός διάδοχος του ανδρόγυνου που μετέτρεψε τον ιταλικό οίκο αποσκευών σε παγκόσμια δύναμη της βιομηχανίας της μόδας.

Ο Lorenzo, ο μεγαλύτερος γιος της Miuccia Prada και του Patrizio Bertelli, ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου ψηφιακής επικοινωνίας τον περασμένο Σεπτέμβριο. Γόνος μίας εκ των πλουσιότερων οικογενειών της Ιταλίας, «έτρεχε» σαν αγωνιστικό για να αναλάβει μια θέση στον οίκο, η εταιρεία άργησε να ανακοινώσει τον διορισμό του.

Αποτέλεσμα εικόνας για Lorenzo Bertelli

Η 70χρονη μητέρα και ο 72χρονος πατέρας του Lorenzo Bertelli ελέγχουν περίπου το 80% του ομίλου Prada – εισηγμένου στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ – στον οποίο ανήκουν επίσης τα brand Miu Miu, Church’s και Car Shoe. Όμως, η απουσία προφανούς διαδόχου και οι εξαγορές από τον γαλλικό οίκο πολυτελείας LVMH και την Kering είχαν βάλει… φωτιά στα σενάρια περί πιθανής εξαγοράς της εταιρείας. Έτσι, ο διορισμός του Lorenzo αναμένεται να μειώσει τις πιθανότητες να υπάρξουν αλλαγές στην ιδιοκτησία του ομίλου στο κοντινό μέλλον, όπως δηλώνουν πηγές με γνώση της κατάστασης.

Υπάρχουν, βεβαίως, κι άλλοι ανταγωνιστές της Prada που βρίσκονται αντιμέτωποι με το θέμα της διαδοχής. Ο  Bernard Arnault, CEO του οίκου LVMH, προχώρησε σε διάφορες κινήσεις προκειμένου να εδραιώσει τη θέση των παιδιών του στην εταιρεία – δίνοντας προσφάτως στο γιο του Antoine πλήρη εξουσία στη διαχείριση της εικόνας και της επικοινωνίας του οίκου. Ο Karl Lagerfeld, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Chanel είναι 84 ετών και η εταιρεία έχει κάνει γνωστό ότι σχεδιάζει να προχωρήσει στην αντικατάστασή του.

Αποτέλεσμα εικόνας για Lorenzo Bertelli with prada

Μείωση των κερδών

Μετά από σημαντική μείωση των κερδών τα τελευταία τρία χρόνια, η Prada έχει δεσμευτεί να επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2018. Οι μετοχές της εταιρείας έχουν ενισχυθεί περίπου κατά 40% φέτος εν μέσω της αυξημένης ζήτησης για πολυτελή προϊόντα στην Κίνα. Για να δώσει ώθηση στην εξέλιξή της, η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην επανακυκλοφορία της αθλητικής σειράς ρούχων, την επωνυμία που καινοτόμησε στην πολυτελή αθλητική ένδυση τη δεκαετία του ’90.

«Είδαμε ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα το 2018», ανέφερε ο  Patrizio Bertelli τον Μάρτιο. «Είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι η αρχή μιας νέας εποχής».

Αποτέλεσμα εικόνας για prada family

Αφού ταρακούνησε την ιταλική βιομηχανία με τις νάιλον τσάντες της τη δεκαετία του ’80, η Prada καθόριζε τις τάσεις της μόδας για περισσότερες από δύο δεκαετίες με προϊόντα που αμφισβητούσαν τις συμβατικές ιδέες για το στιλ και την ομορφιά.

«Ο κόσμος λέει ότι είμαι punk», είχε πει η Miuccia Prada στο backstage του σόου της τον περασμένη Σεπτέμβρη, αποφεύγοντας να αναφερθεί στο θέμα της αδύναμης ανάπτυξης της εταιρείας. «Δεν θέλω να κρίνομαι από τις πωλήσεις», τόνισε χαρακτηριστικά

Πριν εξελιχθεί από οδηγός ράλι σε υπεύθυνος ψηφιακής επικοινωνίας του οίκου Prada, ο Lorenzo Bertelli σπούδασε Φιλοσοφία. Το 2015, την ίδια χρονιά που έγινε μέλος του διοικητικού συμβουλίου της μητρικής εταιρείας μέσω της οποίας η οικογένεια ελέγχει τον όμιλο Prada, ανέφερε στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera: «Δεν νομίζω ότι μου έχουν μείνει πολλά χρόνια ακόμη για διασκέδαση γιατί σύντομα θα πρέπει να δουλέψω στην οικογενειακή επιχείρηση».


ΣΧΟΛΙΑ