• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Unilever: Εκτίναξη πωλήσεων από αντισηπτικά και παγωτά μέσα στην πανδημία

    • NewsRoom

    Alan Jope, Chief Executive Officer, Unilever


    Επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης της Unilever – μέσα στο τρίτο τρίμηνο του πανδημικού 2020- έφερε η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα υγιεινής και τρόφιμα «παρηγοριάς» όπως το παγωτό, με την πανδημία να αυξάνει τα κέρδη για τους κολοσσούς των καταναλωτικών αγαθών.

    Η αύξηση κατά 4,4% των πωλήσεων για την εταιρεία παγωτού Ben & Jerry και του σαπουνιού Lifebuoy κινήθηκε αρκετά υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, που εκτιμούσαν αύξηση της τάξης του 1,8%.

    Αντίστοιχα, η Procter & Gamble  αύξησε την πρόβλεψή της για τα κέρδη, αφού σημείωσε την ταχύτερη αύξηση των πωλήσεών της από το 2005 και η Reckitt Benckiser Group του αντισηπτικού Lysol,  δήλωσε ότι τα έσοδα έως το 2020 θα αυξηθούν σε υψηλά δεκαετίας. Η Nestle ανέφερε επίσης ισχυρές πωλήσεις τροφών για κατοικίδια.

    Στο ίδιο κλίμα και η Pernod Ricard και Hermes International που είναι αισιόδοξες για τις πωλήσεις, καθώς η ζήτηση για ποτά και τσάντες αναβιώνει.

    Φαγητό στο σπίτι

    Η ανάπτυξη του βραχίονα των τροφίμων και των αναψυκτικών συγκρατήθηκε από το κλείσιμο των εστιατορίων λόγω του lockdown, αλλά η εταιρεία ενισχύθηκε από την κατανάλωση παγωτού και άλλων συσκευασμένων ειδών στο σπίτι.

    Οι καταναλωτές εφοδιάστηκαν από τα σούπερ μάρκετ και από οnline υπηρεσίες διανομής προϊόντων, με την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Unilever να αυξάνεται κατά 76% το τρίμηνο, με έσοδα περίπου 3,7 δισ. ευρώ.

     



    ΣΧΟΛΙΑ