• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Reckitt Benckiser: Τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων της δεκαετίας αναμένει η εταιρεία του απολυμαντικού Dettol

    • Bloomberg


    Ο όμιλος Reckitt Benckiser Group Plc -που περιλαμβάνει brands όπως τα Lysol, Dettol, Harpic και Durex- προβλέπει ότι θα εμφανίσει την ταχύτερη αύξηση εσόδων σε διάστημα τουλάχιστον μίας δεκαετίας, καθώς έχει επωφεληθεί σημαντικά από τις αλλαγές στα πρότυπα υγιεινής που δημιούργησε η πανδημία.

    Οι πωλήσεις αναμένεται να καταγράψουν χαμηλό διψήφιο ρυθμό αύξησης φέτος σε συγκρίσιμους όρους, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη. Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο μέχρι και 2,9%.

    Η πανδημία δημιούργησε νέες καταναλωτικές συνήθειες που ευνοούν τη Reckitt. Η εταιρεία επισημαίνει ότι το 86% των καταναλωτών υιοθετούν καλύτερες πρακτικές υγιεινής και η ίδια βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση να ανταποκριθεί σε μία ακόμη αύξηση της ζήτησης απολυμαντικών, μετά από τις επενδύσεις που πραγματοποίησε για την αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Laxman Narasimhan σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους.

    Η βρετανική εταιρεία έχει ιδρύσει μια επιχείρηση προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση που υπάρχει από εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Hilton, Avis και Delta.

    Οι πωλήσεις προϊόντων υγιεινής αυξήθηκαν κατά 20% το τρίτο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία λανσάρει τα καθαριστικά της σε 19 νέες αγορές φέτος. Οι πωλήσεις απορρυπαντικών πλυντηρίων πιάτων και αρωματικών χώρων Air Wick έχουν αυξηθεί, καθώς πολλοί καταναλωτές παραμένουν στα σπίτια τους.

    Ωστόσο, η εταιρεία επισήμανε τα σημάδια που δείχνουν ότι τα ποσοστά γεννήσεων μειώνονται, εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει το τμήμα βρεφικών παρασκευασμάτων την επόμενη χρονιά. Επίσης, οι πωλήσεις προφυλακτικών Durex έχουν υποστεί καθίζηση καθώς η κοινωνική απόσταση περιόρισε τις συναντήσεις και τα ραντεβού. Ωστόσο, υπάρχει βελτίωση στις αγορές στις οποίες έχουν αρθεί τα περιοριστικά μέτρα.

    Η κατασκευάστρια των Strepsils αναμένει επίσης χαμηλή ζήτηση για τα OTC φάρμακα της γρίπης, καθώς τα μέτρα που λαμβάνουν οι καταναλωτές για να αποφύγουν το Covid-19 μειώνουν και την μετάδοση άλλων ιογενών ασθενειών.

    Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13% το τρίτο τρίμηνο. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 8,6%.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ