F
bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Τα πρωτοποριακά εργαλεία που χρησιμοποιεί η Gucci για να αυξήσει τις πωλήσεις

  • Bloomberg


Ο όμιλος πολυτελών ειδών Kering εξοπλίζει τα τμήματα πωλήσεων με νέο λογισμικό και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την καλύτερη κατανομή των εμπορευμάτων με την ελπίδα ότι τα ψηφιακά εργαλεία θα μπορούν να διατηρήσουν την ταχεία ανάπτυξη σε όλα τα brand που αντιπροσωπεύει, συμπεριλαμβανομένης της δημοφιλούς ετικέτας Gucci.

Η Gucci στοχεύει στην επίτευξη ανάπτυξης δύο φορές ταχύτερης από αυτή του συνόλου του κλάδου πολυτελείας φέτος, και δήλωσε ότι αναμένει πως οι πωλήσεις στο διαδίκτυο θα φτάσουν στο 10% στο μέσο της χρονιάς. Ο Gregory Boutte, Διευθυντής Ψηφιακού Τμήματος της Kering, δήλωσε ότι η Gucci θα είναι το πρώτο brand του ομίλου που θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να αποφασίζει πού θα στέλνει τα νέα προϊόντα, ξεκινώντας από τον τμήμα τσαντών στην Ευρώπη, τον επόμενο μήνα.

Σημειώνεται ότι το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να βελτιώσει την ακρίβεια των προβλέψεων πωλήσεων σε ολόκληρο τον όμιλο κατά 20%.

Η νέα εφαρμογή κινητού του ομίλου Kering για τις πωλήσεις στοχεύει επίσης στην αύξηση τους, δήλωσε ο Boutte. Οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσο όρο 15% έως 20% περισσότερα χρήματα  όταν το προσωπικό χρησιμοποιεί το λογισμικό για να βλέπει τις παρελθούσες αγορές των πελατών καθώς και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τα διαθέσιμα χρώματα και μεγέθη χωρίς να φεύγει από το χώρο του καταστήματος για να ελέγξει.

Οι online πωλήσεις του ομίλου έχουν αυξηθεί κατά μέσο όσο 41% ετησίως από το 2013, ενώ όσον αφορά το πιο ισχυρό του brand, τη Gucci, είναι πιο κερδοφόρο στις online πωλήσεις σε σχέση με τις πωλήσεις των καταστημάτων.

Σε μια προσπάθεια να διατηρεί βάση με περισσότερα δεδομένα για τους πελάτες προκειμένου να ελέγξει καλύτερα τις online αγορές τους, ο όμιλος ετοιμάζεται να αναλάβει τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων και για άλλα εμπορικά σήματα, όπως ο Saint Laurent και η Balenciaga, όπως κάνει για την Gucci από το 2001. Το Yoox Net -α-Porter της Richemont λειτουργεί αυτήν τη στιγμή στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και η συμφωνία λήγει το επόμενο έτος.

“Η μετάβαση θα είναι ομαλή”, είπε ο Boutte. “Αυτή είναι μια εταιρική προσπάθεια. Θέλουμε τα brands μας να αισθάνονται σαν να κατέχουν την δική τους ηλεκτρονική επιχείρηση με τον ίδιο τρόπο που κατέχουν ένα κατάστημα”.

 



ΣΧΟΛΙΑ