bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Στερεότυπα τέλος: Οι άνδρες προσέχουν περισσότερο τις τιμές από τις γυναίκες

  • Bloomberg
Amazon Jeff Bezos


Ξεχάστε τα στερεότυπα: Οι γυναίκες καταναλώτριες δεν είναι οι μόνες που θέλουν ένα καλό deal.

Οι άνδρες πελάτες στις ΗΠΑ είναι τώρα πιο πιθανό από τις γυναίκες να ελέγξουν τις τιμές στο Amazom.com πριν αποφασίσουν αν θα κάνουν μία αγορά, σύμφωνα με μία νέα μελέτη από την First Insight Inc. Πάνω από τα δύο τρίτα των ανδρών που συμμετείχαν απάντησαν ότι κάνουν συγκρίσεις τιμών στο Amazon πριν βγάλουν τα πορτοφόλια τους, ποσοστό αυξημένο κατά 15% σε σχέση με την έρευνα της περσινής χρονιάς.

Η First Insight, μία εταιρεία που βοηθά τους πωλητές λιανικής να επιλέξουν την κατάλληλη τιμή για τα προϊόντα τους, διαπίστωσε επίσης ότι οι άνδρες ξεπερνούν τις γυναίκες σε συχνότητα αγορών, τόσο σε καταστήματα όσο και online. Οι άνδρες αγοραστές έχουν περισσότερες επιλογές σε ρούχα αυτές τις μέρες και οι πωλητές λιανικής γίνονται όλο και καλύτεροι στο να διαφημίζονται σε αυτούς, σύμφωνα με τον Jim Shea, επικεφαλής εμπορικό διευθυντή της First Insight.

Προηγουμένως, η υπόθεση ήταν ότι οι άνδρες “θέλουν να πάνε σε ένα μαγαζί, να αγοράσουν γρήγορα το προϊόν και να φύγουν, ότι δεν αναζητούν τόσο πολύ μία ευκαιρία”, δήλωσε ο Shea, επισημαίνοντας πως τώρα αυτό αλλάζει. “Έχουν περισσότερη επίγνωση των τιμών, γιατί πηγαίνουν στα μαγαζιά πιο συχνά. Μπαίνουν πιο συχνά στο Διαδίκτυο και αναζητούν την καλύτερη προσφορά”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Τελικά τι είναι αυτό που μας αρρωσταίνει; Μελέτη του Χάρβαρντ απαντά!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τέσσερα αμερικανικά funds στο διαγωνισμό της ΕΤΕ για το χαρτοφυλάκιο Symbol

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Μάχη επιβίωσης του ΘΕΣ γάλα: Αντιμέτωπος με την χρεοκοπία ο συνεταιρισμός που έκανε μόδα τα ATM’s γάλακτος