• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Starbucks: Έτσι θα αυξήσει τις πωλήσεις τις απογευματινές ώρες

    • Bloomberg


    Οι επιπλέον προσφορές και τα νέα ροφήματα που λάνσαρε η γνωστή αλυσίδα Starbucks βοήθησαν την εταιρεία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των αναλυτών, το τελευταίο τρίμηνο, όμως οι μετοχές της εταιρίας υποχώρησαν – σημάδι ότι οι επενδυτές περίμεναν περισσότερα.

    Η ισχυρή αλυσίδα καφέ ανακοίνωσε ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη κινήθηκαν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, αλλά οι συγκρίσιμες πωλήσεις – βασική μονάδα μέτρησης – έδειξαν αύξηση οριακά πάνω από τις προβλέψεις. Ο οικονομικός διευθυντής Scott Maw διαβεβαίωσε τους επενδυτές με δήλωσή του την Πέμπτη, ότι η εταιρία επενδύει “στρατηγικά και με μακροπρόθεσμη προοπτική”.

    Την ίδια ώρα, οι επενδυτές στη Wall Street εμφανίζονται ανυπόμονοι. Οι μετοχές υποχωρούσαν χθες κατά 3,7%, στα 57,20 δολ., ενώ από τις αρχές του έτους έχουν σημειώσει μικρή άνοδο κατά 3,4%.

    Η Starbucks έχει δει πρόσφατα την αύξηση των πωλήσεων να επιβραδύνεται, ειδικά στην εγχώρια αγορά της. Παράλληλα με τις πρόσθετες παροχές, τα ηλεκτρονικά μηνύματα προς τους καταναλωτές και την επώνυμη πιστωτική κάρτα Visa που έχει λανσάρει, η εταιρία αναζητά νέα δροσερά ποτά προκειμένου να τονώσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα αργά το απόγευμα.

    “Αναζητούμε λύσεις για την απογευματινή ώρα, που παραμένει η πιο άτονη χρονική περίοδος της ημέρας” ανέφερε ο Maw σε συνέντευξή του. “Η ρουτίνα και οι συνήθειες των ανθρώπων έχουν αλλάξει από την άποψη ότι βρίσκονται έξω περισσότερη ώρα.”

     Δύσκολοι καιροί και για τα Dunkin

    Τα Dunkin’ Donuts επίσης ανακοίνωσαν ότι η επιβράδυνση που έχει σημειωθεί στις πωλήσεις  τους κατά το χρονικό διάστημα μετά το γεύμα, έχει πλήξει τα αποτελέσματα, όπως φάνηκε στα πρόσφατα τριμηνιαία στοιχεία. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις δεν ανταποκρίθηκαν στις εκτιμήσεις στην αγορά των ΗΠΑ και ως εκ τούτου, η εταιρία λανσάρει πειραματικά, σνακ αξίας 2 δολ. για να προσελκύσει τους πελάτες μετά το μεσημεριανό γεύμα.

    “Εξετάζουμε πώς μπορούμε να γίνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί κατά τις απογευματινές ώρες”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dunkin Nigel Travis σε συνέντευξή του. “Δοκιμάζουμε μια σειρά προϊόντων που νομίζουμε ότι θα έχουν μεγάλη αξία”.

    Για την Starbucks, οι πωλήσεις των καταστημάτων παρέμειναν θετικές, καταγράφοντας αύξηση 2% στην περιοχή της Αμερικής, ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν κέρδος 1,8%, σύμφωνα με το Consensus Metrix. Επίσης, αυξήθηκαν κατά 2% στο προηγούμενο τρίμηνο. Τα κέρδη, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, ανήλθαν σε 53 σεντ ανά μετοχή το τρίμηνο, αντιστοιχώντας στις προβλέψεις των αναλυτών.

    Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 6,03 δισ. δολ.  Οι αναλυτές είχαν προβλέψει 5,93 δισ. δολάρια.

    Η Starbucks επιταχύνει την ανάπτυξη στην Κίνα και δήλωσε ότι η συγκεκριμένη αγορά θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη από τις ΗΠΑ κάποια μέρα. Ωστόσο, η εταιρία ενδέχεται να αντιμετωπίσει μεγαλύτερο ανταγωνισμό στο εξωτερικό, καθώς η αλυσίδα Costa Coffee που έχει εξαπλωθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, επικεντρώνεται τώρα στην ανάπτυξη στην Κίνα, όπου σχεδιάζει να διπλασιάσει τα καταστήματά της σε 1.200 έως το 2022.

    Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στην Κίνα και την Ασία-Ειρηνικό αυξήθηκαν κατά 3%. Οι αναλυτές εκτιμούσαν κέρδος 2,6%. Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, μειώθηκαν κατά 1%, διαψεύδοντας τις προβλέψεις.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το megastore των χιλιάδων τετραγωνικών στη Σαγκάη που εντυπωσιάζει [pics]

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: O CEO των Starbucks μοιράζεται τη συμβουλή που θα έδινε στον νεότερο εαυτό του



    ΣΧΟΛΙΑ