• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Συμμαχία της Burberry με την κινέζικη Tenscent στα social media

    • Bloomberg

    Τα διάσημα μοντέλα Suki Waterhouse και Cara Delevingne με δημιουργίες Burberry


    Ο όμιλος Burberry ενώνει τις δυνάμεις του με τον κινεζικό γίγαντα του ίντερνετ Tencent Holdings Ltd. προκειμένου να πειραματιστεί με τη συμμετοχή των social media στη λιανική πώληση, σε μία αγορά κλειδί για τον κλάδο πολυτελών προϊόντων.

    Το πρώτο βήμα αυτής της συνεργασίας θα είναι ένα κατάστημα Burberry στο Σεντσέν, που θα λειτουργεί με τη βοήθεια του κοινωνικού δικτύου WeChat. Ο χώρος θα προσφέρει “μοναδικές εμπειρίες που συνδέουν την κοινωνική και την online ζωή των ευκατάστατων πελατών με το φυσικό τους περιβάλλον”, δήλωσε η βρετανική εταιρεία πολυτελών ειδών.

    Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου της Burberry, που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με την αυξημένη ζήτηση του νέου στυλ που έφερε στην εταιρεία ο σχεδιαστής Riccardo Tisci. Οι μετοχές του ομίλου κατέγραψαν άνοδο 9%, τη μεγαλύτερη από τον Ιούλιο.

    Καθώς οι influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντικαθιστούν τα τοπ μόντελ και τα λαμπερά περιοδικά ως μέσον διαφήμισης, η ανάπτυξη στο μακιγιάζ, τη μόδα, τα ακριβά εστιατόρια και τα ταξίδια, καθώς και τα πολυτελή brands προσπαθεί να συνεχιστεί με διάφορους τρόπους. Προκειμένου να προσελκύσουν τους νέους καταναλωτές που λατρεύουν τις selfie στα καταστήματα τους, οι εταιρείες λιανικής έχουν δημιουργήσει μοναδικά σκηνικά για φωτογραφίες σε αυτά, όπως γιγάντιους καθρέφτες, μεγαλειώδεις σκάλες και έργα τέχνης.

    “Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εμπειρίες των καταστημάτων είναι σημαντικές πηγές έμπνευσης για τους καταναλωτές πολυτελών ειδών και το ταξίδι του πελάτη μέσω αυτών των σημείων επαφής γίνεται όλο και πιο αναγκαίο”, δήλωσε η CFO της εταιρείας Julie Brown σε τηλεφωνική συνέντευξη με τους δημοσιογράφους.

    Social Media

    Η Burberry ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες μόδας που υιοθέτησαν το Facebook και πουλούν προϊόντα περιορισμένης παραγωγής μέσω αναρτήσεων στο Instagram. Τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη ιστοσελίδα πώλησης πολυτελών vintage προϊόντων, The RealReal, σε μία προσπάθεια να προσκαλέσουν τους πωλητές μεταχειρισμένων προϊόντων στα καταστήματα του ομίλου για τσάι, προκειμένου να δοκιμάσουν τις νέες συλλογές.

    Δεδομένου ότι το δημοφιλές Instagram είναι απαγορευμένο στην Κίνα, η συμφωνία με την Tencent μπορεί να ενισχύσει την προβολή του brand στη συγκεκριμένη αγορά. Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται σε μία εποχή κατά την οποία οι πωλήσεις των πολυτελών ειδών έχουν πληγεί από τις συνεχιζόμενες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας στο Χονγκ Κονγκ, κατά του Πεκίνου. Η Burberry δήλωσε ότι το ποσοστό μείωσης των πωλήσεων της στην περιοχή ήταν διψήφιο.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ