bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Redefine Meat: Οι 3D μπριζόλες της start up έρχονται στην Ευρώπη

  • Bloomberg


Οι ζουμερές μπριζόλες που προέρχονται από τρισδιάστατο εκτυπωτή αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον ακόμη και των φανατικών κρεατοφάγων.

Η ισραηλινή εταιρεία Redefine Meat κατασκευάζει μπριζόλες με την τεχνολογία εκτύπωσης 3D, οι οποίες έχουν γεύση, αίσθηση και όψη κρέατος, και έχει στόχο να εισάγει τα προϊόντα της στα steak houses και σε άλλα εστιατόρια του Ισραήλ, της Ευρώπης και της Ασίας.

Η start up έχει ήδη συγκεντρώσει χρηματοδότηση 29 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή ενός πιλοτικού εργοστασίου μεγάλης κλίμακας και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις αργότερα μέσα στην χρονιά, όπως ανέφερε την Τρίτη.

«Θέλουμε να αλλάξουμε την πεποίθηση ότι το νόστιμο κρέας μπορεί να προέρχεται μόνο από ζώα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Eshchar Ben-Shitrit. «Έχουμε όλα τα δομικά στοιχεία για να το κάνουμε πραγματικότητα».

Η ζήτηση εναλλακτικών πρωτεϊνών έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανησυχίες για το περιβάλλον και την υγεία οδηγούν τους καταναλωτές σε προϊόντα όπως «ψεύτικα» μπιφτέκια ή κοτομπουκιές.

Τη νέα τάση στηρίζουν αρκετά venture capitals και κολοσσοί του κλάδου τροφίμων, από τη Nestle μέχρι την McDonald’s, αν και πρέπει να γίνουν περισσότερα προκειμένου να βελτιωθεί η γεύση των προϊόντων και να μειωθούν οι τιμές για να μπορούν τα συγκεκριμένα προϊόντα να ανταγωνιστούν το συμβατικό κρέας.

Την περασμένη εβδομάδα, μια άλλη ισραηλινή εταιρεία, η Aleph Farms, παρουσίασε την πρώτη μπριζόλα ribeye στον κόσμο που κατασκευάστηκε χωρίς να χρειαστεί η σφαγή ζώου.

Η Redefine εξακολουθεί να εργάζεται για τη βελτίωση της γεύσης, καθώς οι εκτυπωτές 3D που περιέχουν φυτικό «μελάνι» μπορούν να εκτυπώσουν το κρέας αμέτρητες φορές και να προσφέρουν μια σύνθετη στρώση μυών και λίπους, προκειμένου να αναπαράγουν την σωστή υφή.

«Το κρέας μας σήμερα είναι ίδιο συγκριτικά με κάποια τμήματα πραγματικού κρέατος», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Redefine σε συνέντευξή του. «Δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις.»

Η εταιρεία έχει συνεργάτες διανομής στο Ισραήλ, τη Γερμανία, την Ελβετία και τη Σιγκαπούρη.

Η χρηματοδότηση αποτελεί «ένα σημαντικό βήμα για να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία εναλλακτικού κρέατος στον κόσμο έως το 2030», δήλωσε ο Ben-Shitrit.

Έρχεται το τέλος του επισιτιστικού προβλήματος; Δημιουργήθηκε κρέας κοτόπουλου σε εργαστήριο

Nestle: Εισέρχεται στην αγορά «ψεύτικου κρέατος» στην Κίνα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ