• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Πώς θα αποφύγετε τα φριχτά ξενοδοχεία μια για πάντα

    • Bloomberg


    Ο James και η Tamara Lohan είχαν μόλις ολοκληρώσει τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο στην περιοχή Lake District της Αγγλίας, την οποία θα προτιμούσαν να ξεχάσουν για πάντα. Ο χώρος μύριζε σαν χαλασμένο φαγητό και στο δωμάτιο υπήρχε μια παλιά πρέσα σιδερώματος – πολύ μακριά από το ρομαντικό σαββατοκύριακο που ονειρευόντουσαν.

    Μακάρι να τους είχε προειδοποιήσει κάποιος. Η κακή αυτή εμπειρία τους ώθησε να δημιουργήσουν το «Mr. & Mrs. Smith», μια υπηρεσία προτεινόμενων ξενοδοχείων, όπου το κάθε ένα αξιολογείται από μια επιτροπή.

    «Είχαμε αγανακτήσει με τα κακόγουστα, παλιομοδίτικα ξενοδοχεία και θέλαμε να μπορεί ο κόσμος να δοκιμάσει νέα boutique ξενοδοχεία με στιλ και προσωπικότητα», αναφέρει ο James Lohan στο Bloomberg.

    Τώρα, 15 χρόνια αργότερα, είναι έτοιμοι να επεκταθούν στις διεθνείς αγορές. Θα προσθέσουν περισσότερα ξενοδοχεία στις προτάσεις τους και θα προσφέρουν περισσότερες πολιτιστικές εμπειρίες – όπως μια διαδρομή δύο ωρών από το Chelsea στο Λονδίνο με 227 δολάρια.
    James και Tamara Lohan

    Το Mr. & Mrs. Smith βρήκε γρήγορα το κοινό του. Βοήθησε τους ταξιδιώτες να βρίσκουν ανεξάρτητα ξενοδοχεία, τα οποία δεν ανήκαν σε κάποια μεγάλη εταιρία, όπως η Marriott ή η Hilton, και διαφημίζονταν ελάχιστα. Και η υπηρεσία ήρθε την κατάλληλη στιγμή, όταν ο κόσμος άρχισε να απομακρύνεται από τα μεγάλα τυποποιημένα ξενοδοχεία και να επιζητεί έναν πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα.

    Τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου αποφάσισαν να μπουν κι αυτά στον ανταγωνισμό, αγοράζοντας μοναδικές και ανεξάρτητες ιδιοκτησίες που δεν περιορίζονται στα ενιαία στάνταρ που έχει κάθε brand. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν η Luxury Collection του Marriott και η Tapestry του Hilton. Υπόσχονται χώρους μοναδικούς, που δεν είναι καθόλου κοινοί, με ξεχωριστή προσωπικότητα – δίνοντας επιπλέον την επιλογή ενός συστήματος συλλογής και εξαργύρωσης πόντων, κάτι που λειτουργεί ως ισχυρό δέλεαρ.

    Το Mr. & Mrs. Smith προσφέρει κι αυτό τα δικά του κίνητρα: συνδρομές επί πληρωμή που παρέχουν εκπτώσεις, παροχές στο αεροδρόμιο και άλλα. Τα έσοδα της εταιρίας – από τις συνδρομές ή προμήθειες από τις κρατήσεις – είχαν αυξηθεί στα 10,6 εκατ. λίρες Αγγλίας τον Ιούνιο του 2018, με αύξηση 35% σε σχέση με πέρυσι.

    Ταυτόχρονα, έχει επεκταθεί και σε έναν εξίσου ταχύτατα αναπτυσσόμενο τομέα της τουριστικής βιομηχανίας: τις εμπειρίες. Πρόσφατα, αγόρασε την εταιρία Sidestory, η οποία δραστηριοποιείται στο Λονδίνο και το Παρίσι και σκοπεύει να επεκταθεί σε Νέα Υόρκη και Βαρκελώνη.

    Η πλατφόρμα περιλαμβάνει ξενοδοχεία και βίλες και στην Ελλάδα, σε Αθήνα, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Μύκονο, Σαντορίνη, Κρήτη, Φολέγανδρο, Κεφαλλονιά, Νάξο, Σπέτσες και Ιόνιο Πέλαγος.

    Villa Octo, Κρήτη
    Πηγή: Mr. & Mrs. Smith
    Villa Octo, Κρήτη
    Πηγή: Mr. & Mrs. Smith
    Villa Octo, Κρήτη
    Πηγή:Mr. & Mrs. Smith



    ΣΧΟΛΙΑ