• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ποια είναι η Generation Z, στην οποία επενδύει η εταιρία λιανικής ένδυσης Asos

    • Bloomberg


    H Asos, η μεγαλύτερη εταιρία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, σχεδιάζει να κερδίσει καταναλωτές από τη νέα γενιά, τη γνωστή ως Generation Z, που δεν θέλουν να κατηγοριοποιούνται ως άνδρες ή γυναίκες.

    “Βλέπουμε μέσα από τα μάτια των πελατών”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Asos Nick Beighton σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους την Τετάρτη, καθώς η εταιρία παρουσίασε μεγαλύτερα κέρδη από τα αναμενόμενα. Τα μέλη της Generation Z, που διαδέχονται τους Millennials, “προτιμούν να είναι ελεύθερα να επιλέξουν τη μόδα τους όπως θέλουν”.

    Η καμπάνια με τον τίτλο “Collusion”, θεωρείται από την εταιρία ως “η απόλυτη ετικέτα για τη νέα γενιά” και περιλαμβάνει ρούχα όπως ένα πουκάμισο λεοπάρ ψηφιακής εκτύπωσης σε τιμή 20 στερλίνες (26 δολάρια) και ένα ψηλόμεσο skinny τζιν στην τιμή των 15 στερλίνων.  Πολλά από τα ρούχα φοριούνται στην ιστοσελίδα και από άνδες και από γυναίκες μοντέλα.

    Για το λανσάρισμα της νέας σειράς χρησιμοποιήθηκαν 100 άτομα που έχουν γεννηθεί το 2000, έφηβοι που καλύπτουν μια σειρά από άλλα κριτήρια, εκτός του φύλου τους, όπως τον πολιτισμό, τις φυλές, τη θρησκεία, τα κοινωνικοοικονομικά καθεστώτα.

    Μεταξύ άλλων συμμετέχουν ο Shay Thomas από τη Γλασκώβη, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως “αυτό” και εγκαταλείφθηκε ως μωρό στα σκαλιά ενός ναού στην Ταϊλάνδη, ο Fred Alexander, ο οποίος είναι skateboarder από το Λονδίνο και προτιμά την παρέα των κοριτσιών επειδή είναι καλύτεροι άνθρωποι, καθώς και η Lydia Wasley που είχε καρκίνο όταν ήταν 14 ετών, με αποτέλεσμα τον ακρωτηριασμό του ποδιού της, η οποία, ωστόσο, αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα θετικής σκέψης και αγαπά την εικόνα της και τον εαυτό της.

    Shay Thomas

    Η Asos συνεργάζεται ακόμη με “influencers” που έχουν χιλιάδες οπαδούς στο Instagram προκειμένου να προωθήσουν στην αγορά τη νέα σειρά ρούχων. Κατά την πρώτη εβδομάδα πωλήσεών της τον Οκτώβριο, η κολεξιόν Collusion ήταν στο νούμερο 4 από τις 840 ετικέτες της Asos,  δήλωσε ο Beighton, χωρίς να αναφέρει ακριβή στοιχεία.

    Σημειώνεται ότι η εταιρία εμφάνισε κέρδη προ φόρων καλύτερα των εκτιμήσεων και διψήφια ποσοστά ανάπτυξης στις πωλήσεις της, με αποτέλεσμα οι μετοχές της σήμερα να καταγράψουν κέρδη 12% στην αγορά του Λονδίνου.

    Lydia Wasley

     



    ΣΧΟΛΙΑ