• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    O νέος σχεδιαστής της Burberry κάνει την ανατροπή! Αύξηση πωλήσεων πριν κυκλοφορήσει η κολεξιόν του

    • Bloomberg

    Ricardo Tisci


    Ο νέος σχεδιαστής του κορυφαίου ομίλου πολυτελών ειδών Burberry, Ricardo Tisci, κατάφερε να δώσει ώθηση στις πωλήσεις πριν ακόμη οι δημιουργίες του διατεθούν προς πώληση στα καταστήματα.

    Οι πωλήσεις χονδρικής της πρώτης συλλογής του, που ονομάζεται “Kingdom”, έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, δήλωσε την Πέμπτη η Chief Financial Officer της εταιρείας Julie Brown. Οι μετοχές της Burberry σημείωσαν άνοδο 2,4% κατά την πρωινή διαπραγμάτευση στην αγορά του Λονδίνου.

    Η πρόσληψη του Tisci νωρίτερα φέτος, αποτέλεσε βασικό μέρος του σχεδίου ανάκαμψης  που υιοθέτησε ο Chief Executive Officer Marco Gobbetti. Η νέα ομάδα θέλει να επαναλανσάρει την γνωστή για τις κλασσικές της πλέον καμπαρντίνες, εταιρεία ειδών πολυτελείας με στόχο να πάρει μερίδιο από την αγορά της Κίνας, όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση, όπως κάνουν και οι ανταγωνίστριες εταιρείες LVMH και Gucci Kering SA. Πριν ακόμη η συλλογή του Tisci διατεθεί προς πώληση στα καταστήματα -αναμένεται τον Φεβρουάριο-, η εταιρεία προώθησε συγκεκριμένα προϊόντα όπως η γνωστή belt bag των 1.590 λιρών (2.090 δολάρια).

     

     

     

    Η παρουσία του νέου σχεδιαστή έχει ήδη φέρει τη Burberry στο προσκήνιο, καθώς προχώρησε στην ανανέωση του λογοτύπου της, άλλαξε το στυλ στη διαφημιστική καμπάνια της και διοργάνωσε μία εντυπωσιακή επίδειξη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο. Ο Tisci έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών με το λανσάρισμα προϊόντων limited edition- πουλώντας φούτερ 600 δολαρίων στο Instagram και στο Weibo της Κίνας. Στην εξαμηνιαία οικονομική έκθεση της, η εταιρεία ανέφερε την “καινοτομία πώλησης μέσω κοινωνικών δικτύων” ως μία ενέργεια προσέλκυσης των καταναλωτών.

    Καθώς στοχεύει στην ενίσχυση της ψηφιακής της παρουσία, η Burberry περιορίζει την παρουσία της σε πολυκαταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο του σχεδίου ενίσχυσης της εικόνας της και αύξησης των τιμών της. Στόχος είναι να πουλά περισσότερες τσάντες και ρούχα μέσω του δικού της δικτύου λιανικής πώλησης.

    Αύξηση πωλήσεων

    Το σχέδιο, που ξεκίνησε από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο και καλλιτεχνικού διευθυντή Christopher Bailey και επιταχύνθηκε από τη νέα διοίκηση, αρχίζει να φέρνει αποτελέσματα. Η εταιρεία σημείωσε αύξηση κατά 3% στις συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνες με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ τα κέρδη της ξεπέρασαν τις προσδοκίες.

    Αυτή η εικόνα εξακολουθεί να είναι πολύ μακριά από τη διψήφια αύξηση κερδών της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Louis Vuitton, LVMH και του ομίλου Kering, κατά τα τελευταία τρίμηνα.

    “Είναι σίγουρα ένα πολυετές ταξίδι”, δήλωσε ο Brown. “Δεν πρόκειται απλά για μία τσάντα.”

    Τα διάσημα μοντέλα Suki Waterhouse και Cara Delevingne με δημιουργίες Burberry

     

     

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δεν θα πιστέψετε γιατί στην Burberry έχουν εμμονή με το νούμερο 17

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ