• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Το μεγάλο στοίχημα της Ford Motor

    • Bloomberg


    Η Ford Motor Co. θα διαθέσει πάνω από 25 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή περισσοτέρων από τα μεγάλα και πολύ κερδοφόρα SUV της, με στόχο να χρηματοδοτήσει στη συνέχεια τα φιλόδοξα αλλά δαπανηρά της σχέδια για τη δημιουργία ηλεκτρικών και αυτοδύναμων αυτοκινήτων.

    Η επένδυση αυτή θα επιτρέψει στη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ να αυξήσει την παραγωγή του νέου Lincoln Navigator και της Ford Expedition κατά 25% σε σχέση με τον προγραμματισμό του περασμένου φθινοπώρου.

    “Τα μοντέλα Expedition και Navigator είναι πολύ σημαντικά για τις γραμμές τόσο της Ford και της Lincoln”, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Joe Hinrichs, επικεφαλής για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της Ford, κατά τη διάρκεια περιήγησης τους στο εργοστάσιο. “Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι αυτό το εργοστάσιο είναι σε θέση να παράγει περισσότερα οχήματα, επειδή γνωρίζουμε ότι υπάρχει υψηλή ζήτηση αυτή την περίοδο.”

    Το συγκεκριμένο εργοστάσιο αποτελεί το “χρυσωρυχείο”  της αυτοκινητοβιομηχανίας, με την έννοια ότι κατασκευάζει τα μοντέλα που οι αναλυτές εκτιμούν ότι μπορούν να αποφέρουν κέρδη που ξεπερνούν τα 10.000 δολάρια ανά όχημα. Αυτά τα κέρδη είναι απαραίτητα για τη Ford, καθώς προσπαθεί να προλάβει τους ανταγωνιστές της, όπως η General Motors Co. και η Tesla Inc., στην ανάπτυξη αυτοκινήτων με μπαταρίες, καθώς και αυτόνομων οχημάτων.

    Τα Επικερδή Τμήματα

    Ο ανταγωνιστής της GM, κυριάρχησε στην αγορά μεγάλων και πολυτελών SUV με μοντέλα όπως το Cadillac Escalade και το GMC Yukon, αποφέροντας στην εταιρία κέρδη προ φόρων ύψους 2 δισ. δολαρίων έναντι της Ford, σύμφωνα με ανάλυση της Morgan Stanley του 2016.

    Πέρυσι, η Ford προχώρησε στον επανασχεδιασμό των μεγάλων οχημάτων της, σε μία προσπάθεια να ανακτήσει μερίδιο από αυτό το κερδοφόρο τμήμα της αγοράς αυτοκινήτων. Οι πρώτες κριτικές υπήρξαν θετικές και το Navigator κέρδισε το βραβείο για το φορτηγό της χρονιάς στην περιοχή της Βορείου Αμερικής, στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ τον περασμένο μήνα.

    Ενώ η GM προχωρήσει για να στηρίξει το Escalade σε εκπτώσεις αξίας 5.000 δολαρίων, η Ford αναφέρει ότι η ζήτηση για το Navigator αυξάνεται – ακόμη και με μια τιμή που μπορεί να φτάσει τα 100.000 δολάρια. Το Expedition ξεκινά από $ 51.695, ενώ η τιμή του Navigator ξεκινά από $ 72.055.

    Ο Mark LaNeve, επικεφαλής πωλήσεων της Ford στις ΗΠΑ σε συνέντευξη με αναλυτές και δημοσιογράφους στις αρχές Φεβρουαρίου επισήμανε: “Βλέπουμε σημαντική αύξηση κερδών σε κάθε περιοχή της χώρας, με το ολοκαίνουργιο Navigator να παρουσιάσει αυξημένη κινητικότητα σε μόλις έξι ημέρες “.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Jim Hackett προσπαθεί να φέρει την ανάκαμψη στη Ford, η οποία προειδοποίησε ότι τα κέρδη της θα υποχωρήσουν φέτος, καθώς επενδύει στα αυτόνομα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βγουν στην αγορά στις αρχές της δεκαετίας του 2020. Η GM πωλεί ήδη το Chevrolet Bolt με μπαταρίες.

    Οι μετοχές της Ford έχουν καταγράψει απώλειες κατά 16% φέτος, ενώ η GM έχει σημειώση άνοδο 1,1%.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Reuters: «Βόμβα» για τους αντιπροσώπους το deal Ford – Alibaba

     



    ΣΧΟΛΙΑ