• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Η αντεπίθεση των Lego και η είσοδος τους στο διαδίκτυο

    Niels B. Christiansen, CEO LEGO

    Niels B. Christiansen, CEO LEGO


    Η μεγάλη εταιρεία παιχνιδιών Lego ετοιμάζεται να εισέλθει δυναμικά στην αγορά των online πωλήσεων, οι οποίες αναμένεται να διπλασιαστούν κατά την επόμενη δεκαετία, την ώρα που η επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα παιχνιδιών τείνει να περιοριστεί δραματικά.

    Ο Niels B. Christiansen, CEO της δανέζικης εταιρείας που είναι γνωστή παγκοσμίως για τα ευφάνταστα τουβλάκια της, επισημαίνει ότι η Lego αναμένεται να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης της μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    “Οι πωλήσεις στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για εμάς και για τη βιομηχανία”, ανέφερε σε τηλεφωνική συνέντευξη στο Bloomberg. “Σε αυτό τον τομέα βλέπουμε τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης”.

    Τα σχόλια αυτά δείχνουν μια οδυνηρή μετατόπιση που έχει ήδη κοστίσει την επιβίωση πολλών μικρών οικογενειακών καταστημάτων παιχνιδιών και συνέβαλε στη μείωση των λιανοπωλητών όπως το Toys “R” Us Inc. Οι επιχειρήσεις που δεν αναγνωρίζουν τη μεταβολή της συμπεριφοράς των καταναλωτών αντιμετωπίζουν ένα δυσοίωνο και δυνητικά σύντομο μέλλον.

    Για το Lego, η μετάβαση στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου σημαίνει ότι τα παιδιά δεν θα “νιώσουν” τα παιχνίδια ή δεν θα κουνήσουν τα κουτιά όπως έκαναν στα φυσικά καταστήματα, δήλωσε ο CEO. Έτσι, η πρόκληση τώρα είναι να υπολογίσει η εταιρεία πώς θα αντικαταστήσει αυτήν την εμπειρία στο διαδίκτυο.

    “Βλέπουμε ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων έχει αρχίσει την αναζήτηση προϊόντων online μέσω της Google ή του Amazon,” δήλωσε ο Christiansen. “Μπορεί να καταλήξουν να αγοράσουν το προϊόν σε ένα φυσικό κατάστημα, αλλά το διαδίκτυο είναι εκεί όπου αρχίζουν όλα.”

    Προς το παρόν, τα παραδοσιακά καταστήματα παιχνιδιών εξακολουθούν να προσφέρουν περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων της Lego. Όταν το Toys “R” Us κατέρρευσε, η Lego έχασε “έναν μεγάλο και σημαντικό πελάτη σε παγκόσμια κλίμακα”, είπε.

    Η Lego αντιμετώπισε την απώλεια επικοινωνώντας με τους μεγαλύτερους πελάτες της παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Walmart και Target, για να διαπραγματευτεί μεγαλύτερο χώρο στο κατάστημά τους.

    “Έχουμε κάνει ό, τι μπορούμε για να βελτιώσουμε την υπηρεσία που προσφέρουμε και να ακούσουμε την πλευρά των πελατών μας”, δήλωσε ο Christiansen. Αυτό επέτρεψε στη Lego να “αντισταθμίσει την απώλεια” της Toys “R” “Us”.

    Η Lego επέστρεψε στην ανάπτυξη πέρυσι, μετά από την πρώτη πτώση εσόδων που εμφάνισε το 2017, ύστερα από 13 χρόνια.

    “Υπήρξαν πολλές αναταραχές στη βιομηχανία το 2018 και όμως κατορθώσαμε να αναπτυχθούμε”, δήλωσε ο Christiansen. “Θα συνεχίσουμε και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να επεκτείνουμε την προσπάθεια μας”.

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: H νέα hot τάση στις επενδύσεις είναι… τα Lego



    ΣΧΟΛΙΑ