ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι μετοχές της American Eagle Outfitters σημείωσαν άνοδο μετά την υποστήριξη του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ σε μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση της εταιρείας.
Η διαφήμιση, με την ηθοποιό Σίντνεϊ Σουίνι, είναι η «πιο καυτή διαφήμιση που υπάρχει», δήλωσε ο Τραμπ σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόσθεσε ότι τα τζιν της American Eagle «πετάγονται από τα ράφια». Ο Τραμπ διέγραψε μια προηγούμενη ανάρτηση, στην οποία είχε γράψει λάθος το όνομα της ηθοποιού.
Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 16%, τη μεγαλύτερη ενδοημερήσια άνοδο από τις 12 Μαΐου. Μέχρι το κλείσιμο της περασμένης εβδομάδας, οι μετοχές είχαν υποχωρήσει κατά 36% φέτος.
Η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια τον Ιούλιο με το σλόγκαν «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει υπέροχα τζιν». Ένα από τα βίντεο της καμπάνιας παίζει με την ομοιοκαταληξία της λέξης «genes» (γονίδια), καθώς η Σουίνι κλείνει το φερμουάρ του τζιν της και λέει ότι «τα γονίδια μεταδίδονται από τους γονείς στα παιδιά και συχνά καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, την προσωπικότητα και ακόμη και το χρώμα των ματιών».
«Τα τζιν μου είναι μπλε», προσθέτει, κοιτάζοντας με τα μπλε μάτια της την κάμερα.
Το βίντεο πυροδότησε μια συζήτηση στο διαδίκτυο σχετικά με το αν η έμφαση στα γονίδια μιας λευκής, ξανθιάς γυναίκας θυμίζει τη ρατσιστική θεωρία της ευγονικής. Άλλοι χρήστες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έχουν πει ότι οι κριτικοί δίνουν υπερβολική σημασία στις διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης:
Spotify: Άλμα άνω του 6% μετά την ανακοίνωση για αυξήσεις τιμών στις συνδρομές premium εκτός ΗΠΑ
Ελβετία: Η βιομηχανία χρυσού στο προσκήνιο στις εμπορικές συνομιλίες με Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επιστολή Φαραντούρη στον Ιταλό ΥΠΕΞ: «Δεν μπορείτε να αγνοείτε την Ελλάδα στη Μεσόγειο»
- Πώς θα εξασφαλίσετε υψηλότερη σύνταξη – Τι συμφέρει μισθωτούς και ελεύθερους επαγγελματίες
- Metlen: Ποδαρικό με limit up….σαν χειροκρότημα- Νέο κεφάλαιο νέα δυναμική
- Τηλεπικοινωνίες: Πεδίο ανταγωνισμού οι συνδέσεις FTTH σε μια αγορά που μεγαλώνει
