• Business

    Το ελληνικό Amazon δημιουργεί ο Πάνος Γερμανός

    Πάνος Γερμανός. Επιχειρηματίας Public -Olympia Group

    Πάνος Γερμανός. Επιχειρηματίας Public -Olympia Group


    Το ελληνικό Amazon δημιουργεί ο όμιλος του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού, ανακοινώνοντας τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού marketplace στο Διαδίκτυο.

    Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ, που μετασχηματίζει το Public.gr σε ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα ελληνικά καταστήματα. Με την επένδυση των Public.gr σε πλατφόρμα marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους «shop in a shop» στο Public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατομμύρια επισκέπτες του σε ετήσια βάση. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του Public.gr εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: βρεφικά είδη, είδη σπιτιού, γυμναστική, sports, προσωπική φροντίδα, αυτοκίνητο και μηχανή, ταξίδια, εποχικά είδη.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε: «Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας. Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

    Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

    Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), κ. Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.

    Για την ανάδειξη του public.gr στο 1ο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία – προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει πολύχρονη εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίους retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α.

    Τα Public από την αρχή της λειτουργίας τους έδωσαν μεγάλη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχουν δημιουργήσει μία ομάδα με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στο e-commerce. Μάλιστα ήταν από τις πρώτες εταιρίες στην Ευρώπη που το 2009 επένδυσε στην ATG ORACLE, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα e-commerce sites σε Ελλάδα και Κύπρο, με την ετήσια συνεισφορά στον τζίρο της εταιρίας να ανέρχεται σε 20%, ενώ διαθέτει ένα μοναδικό προϊοντικό, οnline κατάλογο με πάνω από 1 εκατ. προϊόντα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

    Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:
    – σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,
    – δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.

    Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.



    ΣΧΟΛΙΑ