Big Story

O mr Aegean στην ΑΜΚ της Eurobank, by the glass…

Ευτύχης Βασιλάκης


Τρίτη βράδυ, στο ήσυχο κατά τα άλλα, κέντρο της Αθήνας. Η οδός Σουρή, που γνωρίζει πιένες τα τελευταία χρόνια, λόγω του γνωστού wine bar, γεμίζει ξαφνικά με πολυτελή αυτοκίνητα. Mercedes, Jeep, Range Rover, BMW, και Cayenne παρκάρουν το ένα πίσω από το άλλο, κλείνοντας τη μία λωρίδα εξόδου της Φιλελλήνων προς την Αμαλίας. Τζάμια φιμέ, κοστουμάτοι chauffer, φουσκωτοί συνοδοί των ισχυρών ανδρών, που έβγαιναν από τις πίσω θέσεις των limo.

Οκτώ ημέρες πριν ανοίξει το βιβλίο προσφορών της Eurobank, το στρατηγείο της οποίας βρίσκεται στη συγκεκριμένη οδό, γωνία με Αμαλίας, οι φιλύποπτοι παρατηρητές δεν άντεξαν να μη συνδέσουν την παρουσία όλων αυτών των γνωστών ονομάτων εκεί με τις τραπεζικές εξελίξεις.

Ο προβληματισμός, άλλωστε, είναι μεγάλος και για τις δύο πλευρές :

  • τόσο για την τραπεζική, η οποία έχει τη δική της αγωνία για την άντληση ιδιωτικών κεφαλαίων, έχοντας – μεταξύ άλλων – να αντιμετωπίσουν τη δυσπραγία στο ελληνικό επιχειρείν, τα capital control και το βραχνά των κόκκινων δανείων,
  • όσο και για τους υποψήφιους επενδυτές, οι οποίοι θέλουν να διασφαλιστούν και ότι δεν πρόκειται να χρειαστούν άλλες ανακεφαλαιοποιήσεις, και πως το πολιτικό κλίμα και οι εξελίξεις εκεί δε θα κάνουν ξανά diluted τα χρήματά τους.

Το κλίμα αυτό, σε κάθε περίπτωση, ήταν εμφανές και στη συνέχεια, όταν στο γειτονικό By the Glass άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι εκ των επιβατών των πολυτελών οχημάτων.

Πρώτος εξ αυτών, ο Ευτύχης Βασιλάκης της Aegean Airlines. Μεταξύ τυριού και αχλαδιού, ο κ. Βασιλάκης, που να θυμίσουμε ότι συμμετέχει ως μη εκτελεστικός μέλος και στο Δ.Σ. της Πειραιώς, συζήτησε επί μακρόν με το συνδαιτημόνα του για τις τραπεζικές εξελίξεις. Δεν πρέπει, άλλωστε, να ξεχνάμε ότι τα δάνεια, που έχουν δοθεί σε τουριστικές επιχειρήσεις, αποτελούν σημαντικό μέρος του συνόλου των κόκκινων επιχειρηματικών δανείων.

Την προσεχή Παρασκευή, λοιπόν, ημέρα, που κλείνει το βιβλίο προσφορών για την αυξηση της Eurobank, θα μάθουμε και κατά πόσο ο ισχυρός άνδρας των ελληνικών αερογραμμών θα έχει πεισθεί από το δίδυμο Καραμούζη – Καραβία να μπει στην αύξηση.



ΣΧΟΛΙΑ