Σε νέα τροχιά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σε κάθε περίπτωση η εταιρία μπαίνει σε νέα τροχιά με τους Ιταλούς της Ferrovie dello Stato (FS) να έχουν διαμηνύσει ότι έχουν εξασφαλίσει έως και 1 δις. για τη δραστηριοποίησή τους στην Ελλάδα, δίνοντας βάρος στην ανάπτυξη των επιβατικών μεταφορών. Σε ενημερωτική συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους του τύπου πριν λίγες ημέρες ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας υπεραμύνθηκε του τιμήματος των 45 εκατ. για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το ποσό αυτό υπερέβη τις προβλέψεις των δύο ανεξάρτητων εκτιμητών (περί τα 40,5 εκατ. ευρώ) και παρότι ακούγεται μικρό, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Όπως διευκρίνισε ο έμπειρος mamager , οι ανεξάρτητοι εκτιμητές είχαν αποτιμήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα 40,5 εκατ. ευρώ, λαμβάνοντας υπ’ όψιν, υπό προϋποθέσεις, ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο θα ολοκληρωθεί το 2018 και ότι η εταιρεία θα διεξάγει εύρυθμα το επιβατικό και εμπορευματικό έργο.
«Δεν πουλήσαμε ούτε βαγόνια ούτε γραμμές ούτε ακίνητα. Πουλήσαμε το δικαίωμα της εταιρείας να χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο», ανέφερε ο κ. Πιτσιόρλας, ο οποίος παραδέχτηκε ότι υπάρχει σοβαρή έλλειψη προσωπικού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο σημείο αυτό υπογράμμισε ότι η FS θα δώσει μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη των επιβατικών και όχι μόνο των εμπορευματικών μεταφορών, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι δεν θα πρέπει να ανησυχούν.
Αν δεν ιδιωτικοποιούνταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τότε θα εφαρμοζόταν αναγκαστικά η απόφαση της Κομισιόν που προέβλεπε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να επιστρέψει στο Δημόσιο περί τα 750 εκατ. ευρώ που κρίθηκαν παράνομες κρατικές ενισχύσεις. Θα πήγαινε δηλαδή σε λύση και εκκαθάριση, ενώ οι εργαζόμενοι θα απολύονταν. Ακόμη δε και αν συστήνονταν νέες εταιρείες και προτιμούνταν οι ίδιοι εργαζόμενοι, οι προσλήψεις αυτές θα γίνονταν από μηδενική βάση, χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν η προϋπηρεσία και τα χρόνια εργασίας.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται ότι θα περάσει στον έλεγχο της FS έως τα τέλη του έτους με τον φάκελο να έχει ήδη κατατεθεί για προσυμβατικό έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ εκτίμησε ότι στον διαγωνισμό της ΕΕΣΣΤΥ πλέον μεγάλο φαβορί φαντάζουν οι Ιταλοί της FS.
Ενοικίαση τρένων
Σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κατέχει τρένα, γραμμές, γέφυρες κ.ο.κ., αλλά νοικιάζει τα τρένα από τη ΓΑΙΟΣΕ και τη χρήση των γραμμών από τον ΟΣΕ και καταβάλλει τέλη χρήσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
http://www.mononews.gr/kontominas-ean-den-pari-adia-o-alpha-tha-apolithoun-1000-atoma/65916
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
http://www.mononews.gr/osi-ipallili-ependisan-stin-trapeza-attikis-epathan-megali-zimia/65911
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πόσα λεφτά κέρδισαν 12 Ελληνες εφοπλιστές το α’ τρίμηνο – Τα αποτελέσματα των εισηγμένων
- Η Qualco στο Χρηματιστήριο: Η νομική στρατηγική πίσω από τη δημόσια προσφορά – ρεκόρ
- Η κατάρα της β’ τετραετίας και η αντιπολιτευτική κληρονομιά της απατηλής εύκολης λύσης
- Χάρβαρντ: Ποιοι παγκόσμιοι ηγέτες «πρόλαβαν» το πτυχίο πριν την απαγόρευση Τραμπ
