Είναι πραγματικά μια αίσθηση μοναδική να οδηγείς ένα τέτοιο όχημα, ηλεκτρικά.
Η ποιότητα κύλισης του εξηλεκτρισμένου συνόλου αλλάζει τα δεδομένα για τα pick up. Πλέον δεν ακούγεται τίποτα στο ρελαντί ή στο ξεκίνημα, δεν σε ταλαιπωρεί η μετάδοση, ούτε η έλλειψη ροπής χαμηλά. Ο ηλεκτροκινητήρας έρχεται εκεί που πονάει ο θερμικός (είτε diesel, είτε βενζίνη) να κάνει τη διαφορά.
Το νέο μοντέλο προσφέρει τις δυνατότητες ενός Ranger όσον αφορά στη ρυμούλκηση, στο ωφέλιμο φορτίο και στην απόδοση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Μη φανταστείτε βέβαια ότι μπορείς να βάλεις πολλά km, έως 35km ηλεκτρικά καταφέραμε να βάλουμε κινούμενοι στα οροπέδια του Μαινάλου.

Αλλά είναι μια τελείως διαφορετική αίσθηση να κινείσαι αθόρυβα στους δασικούς δρόμους. Όσοι ασχολούνται με την παρατήρηση της άγριας ζωής ή το κυνήγι θα την εκτιμήσουν δεόντως αυτή τη δυνατότητα. Με ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιουδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία αυτό το Ford μπορεί να κινηθεί αθόρυβα τόσο στο δάσος όσο και εντός αστικού ιστού. Η τεχνολογία Active Noise Control – παρόμοια με αυτή που υιοθετείται στα ακουστικά υψηλής πιστότητας – ενισχύει περαιτέρω την συνολική αίσθηση ποιότητας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα ισχύος.
Το νέο υβριδικό κίνησης συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2.3lt της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύoς 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger.

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας σε φορτιστή 11kw διήρκησε κάτι λιγότερο από δυο ώρες.
Το νέο Ranger PHEV είναι σε θέση να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, να ρυμουλκήσει έως και 3.500 kg και να κινηθεί εκτός δρόμου όπως διαπιστώσαμε στα οροπέδια της Κάπελης. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό σε συνδυασμό με την απόσταση από το έδαφος και τα ελαστικά μεικτών συνθηκών δημιουργούν ένα σύνολο που δύσκολα σταματά. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα στις ράγες του πλαισίου Η. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει πότε και πώς θα χρησιμοποιήσει την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την ανάκτηση ενέργειας που εξασφαλίζει το υβριδικό σύστημα αλλά και την πρόσθετη ροπή κατά τη ρυμούλκηση. Αυτά συντελούν στη μεταφορά βαρύτερων φορτίων και στην κίνηση σε δύσκολες off-road συνθήκες, όπως η οδήγηση σε χιόνι, λάσπη, βραχώδεις επιφάνειες και δρόμους με απότομη κλίση.
Οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης για βέλτιστη άνεση και εξασφαλισμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που προτάσσει τόσο το μοναδικό πλαίσιο όσο και η κατανομή βάρους του νέου Ranger PHEV. Το υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τις υψηλότερου κυβισμού πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Ranger που τροφοδοτούνται από τον V6 κινητήρα της Ford. Εμείς καταγράψαμε μέση κατανάλωση 6.8lt/100km και 23kw/100km κινούμενοι σε αστικό περιβάλλον, ταξιδεύοντας αλλά και σε δασικούς δρόμους.

Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV υποστηρίζει τους πελάτες που χρειάζονται έξτρα ενέργεια για τη δουλειά ή τις εκδρομές τους, καθώς παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW που διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο αποσκευών – με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές, έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.
Στο εσωτερικό, το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 4 της Ford – με συνδεδεμένη πλοήγηση και κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών – είναι στάνταρ, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 8 ίντσες και η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. 12 Οι στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν τα συστήματα Pre-Collision Assist και Lane Keeping Aid, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Η έκδοση Wildtrak προσθέτει σε όλα τα παραπάνω μοναδικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό και τις εξωτερικές επιφάνειες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και φωτισμό Zone Lighting 360 μοιρών για καλύτερη ορατότητα γύρω από το όχημα κατά τη διάρκεια της εργασίας ή κατά το στήσιμο μιας σκηνής σε υπαίθριο χώρο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Ranger phev
Κινητήρας: 2.261 cc
Συνδυαστική Ισχύς: 279 PS
Συνδυαστική ροπή: 690 Nm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: 10 τάχυτο αυτόματο
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,2 sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,8 lt/100 km και 23kwh/100km
Εκπομπές CO2: 71 gr/km
Διαστάσεις: (Μ/Π/Y): 5.370/1.918/1.884 mm
Μεταξόνιο: 3.270 mm
Βάρος: 2.590 kg
Διαστάσεις καρότσας (Μ/Π/Υ): 1.564 / 1.224 / 529 mm (στους θόλους)
Τιμή: 49.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρόδος: Πυροβόλησαν 14 φορές μεζονέτα επιχειρηματία, άφησαν μαύρο στεφάνι στην είσοδο – Δείτε φωτογραφίες
- Verizon: Εξετάζει 15.000 απολύσεις καθώς ο νέος CEO αναλαμβάνει τα ηνία
- Εξοικονομώ 2025: Αυξάνεται κατά 490 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός του
- ΗΠΑ: Το shutdown έθεσε εκτός τα στοιχεία ανεργίας για τον Οκτώβριο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Ανδρέας Πετροπουλέας (Elpedison): Πάμε στα βράχια, όλη η Ευρώπη μαζί -Aδιέξοδη η άναρχη ενεργειακή ανάπτυξη
Προκαλεί σκοτοδίνη η πρόβλεψη της JPMorgan για το ΧΑ και ποιο ελατήριο που συμπιέζεται 2,5 χρόνια είναι έτοιμο να εκτοξευθεί
Το νέο ράλι των μετοχών, τι συμβαίνει με την Qualco και το Eaton Vance, η νέα εξαγορά του Κόκκαλη, η εταιρεία του CEO Στέλιου Φράγκου, τα τάνκερ της Μαριελένας Προκοπίου, η… αφασία της Φραγγιά και η βλαχάρα millionaire