Ο τελευταίος πρωταθλητής με τη Ferrari ήταν το 2007 ο Ράικονεν. Οι κόκκινοι έχουν να πάρουν τίτλο στους κατασκευαστές από το 2008.
Γράφαμε και χτες στην παρουσίαση πως η Ferrari είναι καταδικασμένη να πρωταγωνιστήσει, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Χτες συμπλήρωσε λίγους γύρους στα χέρια των Λεκλέρκ, Σάινθ στο Φιοράνο προς τέρψη τωνπερίπου 500 οπαδών που μαζεύτηκαν να δουν το μονοθέσιο.
Ο ρυθμός δεν ήταν αγωνιστικός, περισσότερα για κινηματογραφικούς λόγους έγινε το γύρισμα και για να πάρουν οι μηχανικοί δεδομένα από τη λειτουργία όλων των υποσυστημάτων ώστε να ξέρουν πως όλα δουλεύουν φυσιολογικά.
Ή να διορθώσουν ότι μπορούν ως τις 23/2 που θα γίνουν δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Σακχίρ. Το πρωτάθλημα ξεκινά στις 5/3 σε 18 μέρες στο Μπαχρέιν (απευθείας ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+ στις 17:00).
Παρατηρώντας το σχήμα της νέας Ferrari έχεις αμέσως την αίσθηση πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά λεπτομερώς δουλεμένο μονοθέσιο.
Ξεκινώντας από εμπρός το ρύγχος είναι διαφορετικό με το περσινό «V» να δίνει τη θέση του φέτος στο «U». Επίσης η αεροτομή συνδέεται φέτος στο δεύτερο στοιχείο αφήνοντας το πρώτο ελεύθερο.
Προφανώς η ροή αέρα «εγκλωβίζεται» από την εμπρός αεροτομή (2) και κατευθύνεται σε συγκεκριμένα σημεία.
Τα κάθετα πλαϊνά (1) που φροντίζουν να μην «χύνεται» η ροή του αέρα αριστερά δεξιά ανεβάζουν την απόδοση της πτέρυγας. Επιπλέον ο αέρας δεν αναμειγνύεται με το ζεστό που αποβάλλεται από τα φρένα προκαλώντας περαιτέρω στροβιλισμούς. Ο μορφοποιητής ροής στο πάνω μέρος του τροχού (4) εξομαλύνει τους στροβιλισμούς που προκαλεί η μετωπική επιφάνεια του τροχού.
Τα ανοίγματα των ψυγείων διατηρούν το ίδιο σχήμα (από πέρυσι ήταν καινοτόμο/κορυφαίο) και έχουν μεγαλώσει λίγο, προφανώς γιατί η απαγωγή θερμότητας στους ζεστούς αγώνες το καλοκαίρι αποτελεί καθοριστικό παράγοντα απόδοσης/αξιοπιστίας.
O μορφοποιητής ροής εξωτερικά του κάθετου της αεροτομής (1), προκαλεί ένα διαφορικό πίεσης που απομακρύνει ομαλά το ζεστό αέρα από τις ζάντες. Πρόκειται για μια πολύ ευαίσθητη περιοχή όπου εξάγεται καυτός ο αέρας από τους δίσκους των φρένων.
Οι καθρέπτες εδράζονται κοντά στο άνοιγμα του κόκπιτ (3) και βρίσκονται αρκετά μακριά απ’ αυτό. Ο βραχίονάς τους λειτουργεί ως μορφοποιητής ροής βοηθώντας να μη γίνεται αποκόλληση ροής σ’ αυτό το σημείο. Όπως στην Alfa Romeo έτσι και στη Ferrari έχουν μείνει τμήματα ακάλυπτα (2) για να εξοικονομήσουν το βάρος του χρώματος.




Διαβάστε επίσης:
Η Alfa Romeo Tonale phev στην Ελλάδα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εθνική Τράπεζα: Κέρδη μετά φόρων 381 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο σε επίπεδο ομίλου
- Ελληνικές εξαγωγές: Αυξητικές τάσεις σε 6 από τους 10 κυριότερους κλάδους προϊόντων τον Μάρτιο (πίνακες)
- Δένδιας από Σύμη: Κορωνίδα του νέου αποτρεπτικού σχεδιασμού η «Ασπίδα του Αχιλλέα»
- Π. Αναστασόπουλος: Ενεργή Συμμετοχή του Ο.Λ.Πατρών στο Εργαστήριο της Πρωτοβουλίας Αδριατικής – Ιονίου για την Απανθρακοποίηση της Ναυτιλίας
