• AUTO

    Ο Λουίς θα γίνει Λούης (κόκκινος)!

    2023 Bahrain Grand Prix, Saturday – Steve Etherington


    Το ρεπορτάζ μου λέει πως είναι θέμα χρόνου να έχουμε επίσημες ανακοινώσεις και πολλαπλές αναταράξεις.

    Η τελευταία φορά που ένας πολυπρωταθλητής πήρε μεταγραφή στη Ferrari, ήταν το 2015 όταν ο Φέτελ άφησε τον Ταύρο και ντύθηκε στα κόκκινα. Η Scuderia αρέσκεται σε τέτοιες κινήσεις το έχει κάνει το 2010 με τον Αλόνσο, το 1996 με το Σουμάχερ αλλά και παλιότερα. Είναι αλήθεια ότι η Formula 1 χρειαζόταν ένα ταρακούνημα, δεδομένου το 202 4 έμειναν σχεδόν όλα ίδια. Δεν άλλαξε κανένας οδηγός, δεν άλλαξαν οι κανονισμοί και ότι η Alpha Tauri ονομάστηκε RB και η Alfa Romeo Sauber δεν προκαλεί ούτε ανατροπή, ούτε συγκίνηση.

    Μόνο στο άκουσμα της είδησης ότι ο Χάμιλτον πάει στη Ferrari το 2025, η μετοχή της Ιταλικής εταιρείας κέρδισε 7 δις χρηματιστηριακή αξία ανεβαίνοντας στα 70 δις. H μετοχή της εταιρείας που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης, πήγε από τα 347 στα 384 δολάρια κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.

    Πέρα από το επικοινωνιακό κομμάτι, αλλά και το χρηματιστηριακό, υπάρχει και το αθλητικό που επιδέχεται μιας μικρής ανάλυσης. Ο Βρετανός πρωταθλητής είναι σταθερός στην οικογένεια της Mercedes από την αρχή της καριέρας του. Το 2007 ξεκίνησε στη F1 με τη McLaren Mercedes και πήγε στη Mercedes το 2013 αντικαθιστώντας τον άτυχο Μ.Σουμάχερ. Ο Χάμιλτον έχει πάρει 103 νίκες (πολυνίκης στη F1), 104 pole (ρεκόρ και αυτό)  ενώ έχει ανέβει 197 φορές στο βάθρο (ρεκόρ και αυτό). Υπέγραψε πρόσφατα διετές συμβόλαιο με τη Mercedes για το 2024 και το 2025. Συμβόλαιο που περιείχε όρο διαφυγής για το Βρετανό τον οποίο προφανώς ενεργοποίησε. Συμβόλαιο το οποίο σύμφωνα με το ρεπορτάζ μου του απέφερε 60 εκ. δολάρια ετησίως.

    Πηγαίνοντας στη Ferrari ο Χάμιλτον θα βρει έναν παλιό γνώριμο, τον Φρεντ Βασέρ. Ο Χάμιλτον πήρε το 2005 και το 2006 τους τίτλους σε F3 και F2 (τότε λέγονταν GP2) με την ART Grand Prix του Φρεντ Βασέρ. Ο Γάλλος μάνατζερ έπαιξε τότε καθοριστικό ρόλο στην ανέλιξη του Χάμιλτον.

    Πρόσφατα η Ferrari ανανέωσε το συμβόλαιο του Λεκλέρκ αλλά όχι του Σάινθ που λήγει στο τέλος της χρονιάς. Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί. Από την πλευρά της η Mercedes θα κληθεί ν’ αντικαταστήσει το Χάμιλτον μ’ ένα ικανό οδηγό και δεν υπάρχουν πολλοί ελεύθεροι στο grid. Προφανώς οι Άλμπον, Οκόν και Μικ Σουμάχερ δεν έχουν τη δυναμική, οι Φέτελ και Αλόνσο είναι στη δύση της καριέρας τους και σίγουρα ο νεαρός Αντονέλι που φέτος κάνει ντεμπούτο στη F2 δε θα είναι έτοιμος σε 12 μήνες. Οπότε; Ο Σάινθ φαντάζει μια αξιόλογη επιλογή.

    Όπως και να έχει η F1 χρειάζονταν μια τέτοια επικοινωνιακή ώθηση. Επί της ουσίας τώρα, ο Χάμιλτον φέτος θα δει τη Mercedes να δίνει προτεραιότητα στο Ράσελ. Θα βρεθεί πιθανόν σε δύσκολη θέση. Το 2025 θα χρειαστεί χρόνο για να προσαρμοστεί στη Ferrari θα είναι μεταβατική χρονιά για το Βρετανό πρωταθλητή. Το 2026 που αλλάζουν οι κανονισμοί και οι συνθήκες δημιουργούν δυναμική ανατροπής ο Χάμιλτον θα είναι 41 ετών.

    Θα έχει τη διάθεση και την ορμή; Θα μπορέσει να κερδίσει το Λεκλέρκ που είναι σπίτι του; Θα μπορέσει η Ferrari να του δώσει μονοθέσιο νικητή; Ή ο Βρετανός θα δει την καριέρα του να τελειώνει άδοξα. Δε θα με εξέπληττε αν σοφά η Mercedes αποφάσιζε να τον απελευθερώσει άμεσα. Αυτό θα δημιουργούσε ένα ντόμινο απρόβλεπτης δυναμικής. Ίδωμεν…

    Διαβάστε επίσης

    Ιδού η νέα Ford Mustang!

    MG και Άρσεναλ!



    ΣΧΟΛΙΑ