• AUTO

    Ποια είναι η Polestar και τι παρουσιάζει;

    Polestar 1 white exterior, front


    Προτού καν χωνέψουμε την είδηση που συντάξαμε πριν από μερικές εβδομάδες, ότι η Polestar, το brand υψηλών επιδόσεων του Volvo CarGroup, θα ακολουθήσει έναν αυτόνομο δρόμο με δική της υπόσταση και ανεξάρτητη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων, ήρθε η πρακτική επιβεβαίωση. Χωρίς μάλιστα να μεσολαβήσει κάποιος σημαντικός χρόνος ή κάποια αναποφασιστικότητα που χαρακτηρίζει τέτοιες τολμηρές κινήσεις. Ποια είναι αυτή; Μα η αποκάλυψη του πρώτου της τέκνου, του Polestar 1 των 600 ίππων, το οποίο θα μπει στην παραγωγή το 2019. Η νέα φίρμα εκμεταλλεύεται τις οικονομίες κλίμακας και τις συνέργειές της με το Volvo CarGroup, που της δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζει, να εξελίσσει και να παράγει σε πολύ λιγότερο χρόνο από αυτόν που χρειάζονται άλλοι νέοι κατασκευαστές.

    Το Polestar 1 θα αποτελέσει το ορόσημο για το μέλλον της Polestar. Πρόκειται για ένα δίπορτο, GrandTourerCoupé 2+2 θέσεων, με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (‘ElectricPerformanceHybrid’). Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υποστηρίζεται από κινητήρα εσωτερικής καύσης κι έχει αυτονομία 150 χιλιομέτρων όταν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση – τη μεγαλύτερη αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρικό mode από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο στην αγορά. Αποδίδοντας 600 ίππους και 1000 Nm ροπής, τοποθετείται ξεκάθαρα στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

    Polestar 1 black exterior, side

    Βασίζεται στην πλατφόρμα SPA (Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος – ScalableProductArchitecture), αλλά περίπου κατά το ήμισύ του είναι νέο και ειδικά σχεδιασμένο, δημιουργία των μηχανικών της Polestar. Επωφελείται από μια σειρά νέων τεχνολογιών που το κάνουν ένα αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό, ενισχύοντας τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο σε παγκόσμιο επίπεδο που εφοδιάζεται με την εντελώς νέα, κορυφαία για την κατηγορία, προηγμένη τεχνολογία Συνεχώς Ελεγχόμενης Ηλεκτρονικής Ανάρτησης (CESi) της Öhlins. Η χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα ελαττώνει το βάρος και βελτιώνει τη στρεπτική ακαμψία κατά 45%, ενώ παράλληλα χαμηλώνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Polestar 1 χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, που καθιστούν δυνατό τον έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η ακριβής επιτάχυνση σε κάθε τροχό ξεχωριστά υποστηρίζει τον οδηγό, διατηρώντας το μέγιστο της πρόσφυσης και την ταχύτητα μέσα στη στροφή.

    Η Polestar δεν θα υιοθετήσει το σημερινό παραδοσιακό μοντέλο ιδιοκτησίας. Θα δέχεται αποκλειστικά παραγγελίες onlineκαι τα μοντέλα της θα προσφέρονται με συνδρομή δύο ή τριών χρονών και μηδενική προκαταβολή. Η συνδρομή θα έχει χαρακτήρα all-inclusive και θα περιλαμβάνει επίσης χαρακτηριστικά όπως υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης, καθώς και τη δυνατότητα να ενοικιαστούν εναλλακτικά οχήματα από την γκάμα της Polestar. Πρόκειται για δυνατότητες που θα ενσωματώνονται στο σύνολό τους μέσα στο μηνιαίο μίσθωμα. Χάρη στη συνδρομή με σταθερή χρέωση, ο πελάτης θα μπορεί να απολαμβάνει ένα αυτοκίνητο της Polestar απροβλημάτιστα και με τη μέγιστη δυνατή ελευθερία. Αυτό διευκολύνεται περαιτέρω και με τη χρήση της τεχνολογίας Phone-As-Key. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να μοιραστεί ένα ψηφιακό κλειδί με ένα τρίτο άτομο και, επιπλέον, ενεργοποιεί την πρόσβαση σε μια σειρά από άλλες κατά παραγγελία δυνατότητες. Αυτή η υπηρεσία εξυπηρέτησης εξασφαλίζει ότι ο πελάτης δεν θα χρειαστεί να εστιάζει παρά μόνο στην απόλαυση της οδήγησης.

    Polestar 1 interior, dashboard

    Όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Polestar θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. Το Polestar 2 θα μπει στην παραγωγή αργότερα, το 2019, και θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (battery-electricvehicle: BEV) από το Volvo CarGroup. Πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους BEV, που τοποθετείται στην ίδια κατηγορία με το TeslaModel 3 και, συνεπώς, θα έχει υψηλότερο όγκο παραγωγής σε σχέση με το Polestar 1. Η αρχική φάση του λανσαρίσματος των προϊόντων της Polestar θα συμπληρωθεί με την άφιξη ενός μεγαλύτερου BEV με αμάξωμα SUV, του Polestar 3, το οποίο θα σηματοδοτήσει μια μοντέρνα έκφραση ηλεκτρικής απόδοσης και δυναμικών οδηγικών χαρακτηριστικών.

    Οι παραγγελίες για το νέο Polestar 1 άνοιξαν στις 17 Οκτωβρίου 2017, με την Polestar να είναι σε θέση να υποδεχθεί την εκδήλωση ενδιαφέροντος πιθανών πελατών της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιο αυτοκίνητο κέρδισε το βραβείο «Sport auto 2017»;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορνηλία Τζώρτζη: Η σιδηρά κυρία του αυτοκινήτου μιλάει για την Land Rover και την Jaguar

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιο χρηματοδοτικό της Ford θα σε πάει στην έκθεση;



    ΣΧΟΛΙΑ