Με αφορμή τα 50 χρόνια η «Service24h» υπογραμμίζει την πρωταρχική σημασία της υποστήριξης πελατών για τη Mercedes-Benz.
Το 1972, η Mercedes-Benz καθιέρωσε μια υπηρεσία έκτακτης ανάγκης που κάλυπτε όλη την επικράτεια της Γερμανίας, μέρα και νύχτα – και ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία. Πενήντα χρόνια αργότερα, περισσότερα από 160 σημεία στη Γερμανία και 46 στην Ελλάδα, διασφαλίζουν την κινητικότητα των πελατών. Ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, με ήλιο, χιόνι, πάγο, καταιγίδα ή καύσωνα, οι τεχνικοί της υπηρεσίας Service24h δίνουν το παρών στους δρόμους και παρέχουν γρήγορη και επαγγελματική βοήθεια σε περιπτώσεις βλάβης (κατά τη διαδρομή). Η υπηρεσία Service24h προσφέρεται δωρεάν για τους πελάτες επιβατικών και van της Mercedes-Benz σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας Mobilo η οποία διατίθεται και στην Ελλάδα, στον βασικό εξοπλισμό και ανανεώνεται αυτόματα με κάθε service σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο. Η υπηρεσία αυτή εκτός από άμεση, δωρεάν επιτόπου βοήθεια, όλο το 24ωρο, καλύπτει και υπηρεσίες ρυμούλκησης, έξοδα μετακίνησης και διανυκτέρευσης, αναλόγως την περίπτωση.
«Εδώ και 50 χρόνια, η υπηρεσία Service24h αποτελεί μια δέσμευση στην αδιαπραγμάτευτη υπόσχεσή μας να αποκαθιστούμε την κινητικότητα των πελατών μας όσο το δυνατόν ταχύτερα σε κάθε περίσταση. Γι’ αυτόν τον λόγο, είμαστε όλοι πολύ υπερήφανοι για αυτήν την επέτειο, διότι γνωρίζουμε την απερίσπαστη προσήλωση που απαιτεί η υπηρεσία οδικής βοήθειας από τεχνικούς μας, άνδρες και γυναίκες, όλο το 24ωρο», λέει ο Simon Saretzki, Διευθυντής Τεχνικής Εξυπηρέτησης της Mercedes-Benz Cars Vertrieb Deutschland (MBD).
Η υπηρεσία Service24h, η οποία ιδρύθηκε το 1972 από τη Mercedes-Benz Γερμανίας, αποτέλεσε πολύ γρήγορα πρότυπο για ολόκληρο τον κλάδο του αυτοκινήτου. Τα επόμενα δεκαπέντε χρόνια, προσχώρησαν στο πρόγραμμα της υπηρεσίας οδικής βοήθειας 14 ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα, η υπηρεσία εντάχθηκε στη δραστηριότητα του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου της Mercedes-Benz από το 1998. Την ίδια χρονιά, το 1998, εγκαινιάστηκε στο Μάαστριχ το Customer Assistance Center της Mercedes-Benz, το οποίο συντονίζει την υπηρεσία Service24h πανευρωπαϊκά και προσφέρει στους πελάτες της μάρκας τη μέγιστη κινητικότητα εντός Ευρώπης με ένα πυκνό δίκτυο σημείων εξυπηρέτησης. Οι ειδικοί της υπηρεσίας Service24h αποκαθιστούν τις βλάβες επί τόπου εφόσον αυτό είναι εφικτό ή φροντίζουν να μεταφερθεί το όχημα στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Mercedes-Benz ώστε η πελάτισσα ή ο πελάτης να μπορέσει να συνεχίσει τη διαδρομή του το συντομότερο.
Διαβάστε επίσης
F1: Να γιατί έχασαν οι Mercedes, Ferrari
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γουόρεν Μπάφετ: Το μυστικό της μακροζωίας του θρυλικού επενδυτή
- Γιατί το πρώτο sell-off του φθινοπώρου δεν ανησυχεί τους αναλυτές
- Σωκράτης Κόκκαλης: Γατί και πόσο είναι το εξτρά μπόνους που δίνει στους ομολογιούχους της Intralot
- Ο άγνωστος εφοπλιστής Μιχάλης Παπαϊωάννου της Helikon Shipping που ναυπηγεί 9 πλοία και διαχειρίζεται άλλα 40

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Μπορώ να αγοράσω μόνο πάρκινγκ ή αποθήκη σε πολυκατοικία; Πότε επιτρέπεται και πότε όχι από τη νομοθεσία
Αλεξία Κεφαλογιάννη: Ποια είναι η corporate δικηγόρος που συμβουλεύει τις τράπεζες σε deals δισεκατομμυρίων

Τα hot stories των τραπεζών και της Intralot, τα 100 ραντεβού του Ψάλτη, τα ωραία της Αλουμύλ, τα γκάλοπ και ο ανασχηματισμός, ο Πιερ και οι τραπεζίτες και ποιος σεΐχης είναι στο Πόρτο Χέλι με 2 θηριώδη yachts (vid)
