Η Mercedes-Benz βασίζεται σε δεδομένα εικόνας, βίντεο και αισθητήρων από την καθημερινή κυκλοφορία στον στόλο των οδηγών που κατέχουν τα πολυτελή γερμανικά μοντέλα, για την περαιτέρω ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και αυτοματοποιημένων λειτουργιών οδήγησης. Η συλλογή των δεδομένων γίνεται με τη συγκατάθεση των ιδιοκτητών οχημάτων. Τα ρεαλιστικά δεδομένα συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, για όλους τους συμμετέχοντες στην κυκλοφορία.
Η Mercedes-Benz συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και αυτοματοποιημένων λειτουργιών οδήγησης. Από τα τέλη Ιουλίου 2025, η εταιρεία θα χρησιμοποιεί δεδομένα αισθητήρων και βίντεο από τον στόλο των οδηγών για να αναγνωρίζει ακόμη καλύτερα στο μέλλον διαφορετικούς χρήστες του οδικού δικτύου και άτυπες καταστάσεις κυκλοφορίας. Στόχος είναι η αύξηση της οδικής ασφάλειας για όλους – μια περαιτέρω συμβολή στο δρόμο προς το «Vision Zero», τον στόχο μηδενικών θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2050.
Τα δεδομένα συλλέγονται μόνο με τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του οχήματος. Η εταιρεία παρέχει επίσης διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τη χρήση και επεξεργασία των δεδομένων.
«Το όραμά μας είναι σαφές, η οδική κυκλοφορία πρέπει να είναι ασφαλής για όλους. Προϋπόθεση για αυτό είναι τα δεδομένα υψηλής ποιότητας. Αυτό συμβαίνει επειδή τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες μπορούν να αντιδρούν αξιόπιστα μόνο εάν έχουν εκπαιδευτεί με ρεαλιστικά και ποικίλα δεδομένα. Στο μέλλον, αυτό θα βασίζεται σε δεδομένα από οχήματα οδηγών. Τα πρότυπα προστασίας δεδομένων μας είναι εξίσου υψηλά με τα πρότυπα ασφαλείας μας. Οι οδηγοί μας και όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου μπορούν να βασίζονται σε αυτό. Αυτή είναι η βάση για την αποδοχή της αυτοματοποιημένης και συνδεδεμένης οδήγησης», δήλωσε η Renata Jungo Brüngger, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz.
Η αυξανόμενη πολυπλοκότητα της οδικής κυκλοφορίας θέτει υψηλές απαιτήσεις στις λειτουργίες υποβοήθησης και αυτοματισμού των οχημάτων. Όσο πιο ρεαλιστικά εκπαιδεύονται τα συστήματα, τόσο ασφαλέστερα και πιο αξιόπιστα συμπεριφέρονται στην καθημερινή ζωή. Μέχρι σήμερα, η Mercedes-Benz βασιζόταν σε δεδομένα που συλλέγονταν από δοκιμαστικά οχήματα παγκοσμίως. Προκειμένου να εκπαιδευτούν τα αυτοματοποιημένα συστήματα ώστε να αναγνωρίζουν αξιόπιστα όλους τους τύπους χρηστών του οδικού δικτύου και τις καταστάσεις, απαιτείται ένα ευρύ φάσμα δεδομένων κυκλοφορίας από την πραγματική ζωή.
Τα πρόσθετα δεδομένα από τα οχήματα των οδηγών που κατέχουν τα πολυτελή γερμανικά μοντέλα θα επιτρέψουν στα συστήματα να αντιδρούν ακόμη καλύτερα σε ομάδες ανθρώπων, όπως παιδιά, πεζούς, ποδηλάτες και άτομα με περιορισμένη κινητικότητα. Στόχος είναι η εκπαίδευση των συστημάτων στο ευρύ φάσμα καταστάσεων που θα αντιμετωπίσουν στον πραγματικό κόσμο. Ασυνήθιστες κυκλοφοριακές καταστάσεις, όπως προσωρινές δρομολογήσεις κυκλοφορίας ή ασυνήθιστη συμπεριφορά εκ μέρους των χρηστών του οδικού δικτύου περιλαμβάνονται επίσης στα δεδομένα εκπαίδευσης.
Η ποικιλία δεδομένων από τα οχήματα των οδηγών που κατέχουν τα πολυτελή γερμανικά μοντέλα, βοηθά επίσης στον εντοπισμό πιθανών κινδύνων στην οδική κυκλοφορία. Αυτό σημαίνει ότι η ασφάλεια μπορεί να βελτιωθεί όχι μόνο στο ίδιο το όχημα, αλλά και προοπτικά μέσω προσαρμοσμένων μέτρων δρομολόγησης της κυκλοφορίας ή μέτρων υποδομής. Η συνεχής γνώση που αποκτάται από τον στόλο των πελατών οδηγεί στη βελτιστοποίηση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. μέσω ενημερώσεων λογισμικού.
Διαβάστε επίσης:
Κολωνάκι – Mercedes GL: Δεν κυλά στην κατηφόρα, αν δεν κάνεις λάθος
Η Ryanair απογειώνεται: Υπερδιπλάσια κέρδη στο τρίμηνο και αύξηση των τιμών εισιτηρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Την Δευτέρα ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές Καλύμνου – Αστυπάλαιας
- Novo Nordisk: Το Ozempic μπορεί να δώσει δεύτερη ευκαιρία στην φαρμακοβιομηχανία;
- Drewry: Οι δασμολογικές πολιτικές των ΗΠΑ, στα αγαθά αλλά και στα πλοία κινεζικής κατασκευής θα διαμορφώσουν τις τιμές στη διακίνηση των κοντέινερ
- Protergia για νέα τιμολόγια: Όχι στο κόκκινο χρώμα – Έμφαση στην σταθερότητα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Γιάννης Αλαφούζος: Πλοίο της Kyklades Maritime είναι το πρώτο τάνκερ που φόρτωσε πετρέλαιο από το λιμάνι της Ταρτούς στη Συρία
Γιατί ειναι happy στο ΜΜ με τον Πανάρα, oι άγριοι τραπεζίτες, η Metlen στον FTSE100, τι συμβαίνει στον ΑΔΜΗΕ, στον ΟΠΑΠ τα Λαχεία, η κίνηση Βαφειά, το ράλι της AKTΟR και τα 600 εκατ. του Πατέρα
