To μαύρο Mercedes GL 500 4matic με πινακίδα κυκλοφορίας IHZ 9562, είναι ασφαλισμένο και κυκλοφορεί κανονικά. Προφανώς ο άνθρωπος που ανέλαβε να το παρκάρει έκανε λάθος εξ’ ου και το αυτοκίνητο αυτό κύλησε προς τα πίσω.
Αρκεί όμως ένα λάθος για να κυλήσει έτσι προς τα πίσω ανεξέλεγκτα ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Η απάντηση είναι ξεκάθαρα όχι, προφανώς όμως σε τέτοιες περιπτώσεις η βιασύνη για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες είναι κακός σύμβουλος. Το εν λόγω αυτοκίνητο φέρει συστήματα και δικλείδες ασφαλείας που δεν επιτρέπουν να συμβεί κάτι τέτοιο.
Το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία είναι ένας λεβιές που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Προφανώς αν έχεις επιλέξει Reverse ή Drive δεν μπορείς να βγεις από το αυτοκίνητο, καθώς αυτό κινείται έστω και ελάχιστα. Για να επιλέξεις το Parking όπως μπορείτε να δείτε πρέπει να πατήσεις το λεβιέ από το πλάι του χρησιμοποιώντας τον ως κουμπί. Αν το κάνεις το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και όντας τετρακίνητο δεν υπάρχει καμία περίπτωση αστοχίας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτη κύλιση.
Αν όμως αντί να επιλέξεις το Ρarking πατώντας το κουμπί τραβήξεις λίγο το μοχλό νομίζοντας ότι θα πάει στο Ρarking, αυτός πάει στο Νeutral που όπως μπορείτε να δείτε είναι στην ίδια ευθεία. Πατώντας δυνατά το φρένο, εμπλέκεται το «auto hold» για κάποια δευτερόλεπτα (15 – 30 sec). Πρόκειται για ένα σύστημα που σε βοηθά να μανουβράρεις και να παρκάρεις σε δρόμο με κλίση. Αυτό ενεργοποιεί τις δαγκάνες των φρένων και κρατά το αυτοκίνητο ακίνητο παρότι εσύ δεν πατάς φρένο. Σου δίνει το περιθώριο να πατήσεις σταδιακά γκάζι χωρίς να πατάς φρένο.
Αν ο παρκαδόρος που πιθανότατα δεν είχε εμπλέξει το ποδόφρενο (σ.σ: η GL δεν έχει χειρόφρενο, έχει ποδόφρενο αριστερά κάτω) αυτά τα δευτερόλεπτα που το αυτοκίνητο συγκρατούνταν με το «auto hold» κατέβηκε από τη θέση του, γιατί βιάζονταν να μανουβράρει το επόμενο αυτοκίνητο, τότε ένιωσε το αυτοκίνητο να τσουλάει και να τον παρασέρνει. Βέβαια δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό να συγκρατήσει αυτό το βάρος, σε κατηφόρα, ένας άνθρωπος.
Ένα άλλο ζήτημα που αξίζει να δούμε είναι η στάση της ασφαλιστικής η οποία προφανώς θα υποχρεωθεί στο πλαίσιο αστικής ευθύνης να καταβάλλει αποζημιώσεις τόσο στους τραυματίες όσο και στην επιχείρηση που εισέβαλε το όχημα. Επιπλέον θα κληθεί να καλύψει τις ζημιές στο πεζοδρόμιο, τα κολωνάκια και το δέντρο. Αφού γίνουν αυτά, λογικά η ασφαλιστική θα στραφεί εναντίον της επιχείρησης στην οποία εργάζονταν ο παρκαδόρος και θα επιδιώξει επανείσπραξη για όλα τα παραπάνω. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη δύσκολη κατάσταση που δεν θα ξεκαθαρίσει εύκολα, ειδικά αν δεν υπάρχουν όλα τα νόμιμα παραστατικά, ώστε να αποδοθεί ξεκάθαρα η ευθύνη.
Διαβάστε επίσης
Mercedes έπεσε πάνω σε κατάστημα εστίασης στο Κολωνάκι – Έξι άτομα στο ΚΑΤ (upd)
Κολωνάκι: Τα λάθη του παρκαδόρου – Βίντεο από τη στιγμή του ατυχήματος με την Mercedes
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δένδιας: Συνομιλία με τον Αμερικανό ομόλογο του Pete Hegseth
- Ράντεφ: Η Βουλγαρία και η Κροατία αποτελούν παράγοντες σταθερότητας στη νοτιοανατολική Ευρώπη
- ΗΠΑ: Το Πεντάγωνο δίνει συμβάσεις έως και 200 εκ. δολάρια σε xAI, Google, OpenAI και Anthropic
- Ζελένσκι: Προτείνει για τη θέση του υπουργού Άμυνας τον νυν πρωθυπουργό Ντένις Σμίχαλ
