Η βροχή ανακάτεψε την τράπουλα στο FP1 δεν βγήκαν συμπεράσματα. Με μια ώρα μόνο στη διάθεσή τους οι ομάδες μοίρασαν το πρόγραμμα.
Η πρώτη μέρα δοκιμών έφερε τον Ισπανό της Ferrari μπροστά από δυο Βρετανούς που χαροποίησαν τους συμπατριώτες τους, οι οποίοι κατέκλυσαν τις κερκίδες. Η πρώτη περίοδος ήταν βρεγμένη χρησιμοποιήθηκαν κυρίως τα ενδιάμεσα ελαστικά και ταχύτερος ήταν ο Μπότας με την Alfa Romeo.
Στη 2η περίοδο η πίστα στέγνωσε και οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν. Ο Σάινθ έβαλε φρέσκα ελαστικά τη μαλακή γόμα της Pirelli (C3) και με χαμηλό φορτίο καυσίμου πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας. Ο Φερστάπεν δεν ήταν ευχαριστημένος με το σετάρισμα της Red Bull ενώ και ο Λεκλέρκ φάνηκε να προβληματίζεται καθώς άλλαξε από μέση σε μαλακή γόμα, χωρίς βελτίωση στους χρόνους. Τελικά σημείωσε την 5η επίδοση πίσω από τον Αλόνσο που έδειξε την δυναμική της αναβαθμισμένης Alpine.
Σημαντικές αναβαθμίσεις έχει και η Mercedes με το Χάμιλτον να «παίρνει» μπροστά σε μια πίστα που προσμετρά 8 νίκες. Ο Πέρεζ με το Ράσελ ήταν πιο πίσω αλλά ο καθένας είχε το δικό του πρόγραμμα και αύριο θα φανεί η σύγκλιση και η πραγματική δυναμική κάθε μονοθεσίου. Σημαντική αναβάθμιση και για τη Williams που φάνηκε να πατά καλά στα χέρια του Άλεξ Άλμπον. Αντίθετα στην Aston Martin προβληματίζονται με το νέο τους αεροδυναμικό πακέτο.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00 (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Οι σημερινοί χρόνοι στο FP2 ήταν:
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σάντσεθ για νέο Πάπα: Ελπίζω να συμβάλει στην ενίσχυση του διαλόγου και στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
- ΚΕΔΕ: Απαιτούμε αλλαγές στο ΠΔ για την οριοθέτηση των οικισμών
- Λέων ΙΔ: Το αουτσάιντερ που έγινε πάπας – Ποιος είναι ο πρώτος πάπας από τις ΗΠΑ
- Ρούμπιο: Έκκληση σε Ινδία και Πακιστάν για «άμεση αποκλιμάκωση» της κρίσης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Λέων Πατίτσας: Στο μικροσκόπιο των δανέζικων αρχών ο στρατηγικός εταίρος της Atlas Maritime του εφοπλιστή
Νίκος Βαρβέρης (Moda Bagno): Η εταιρεία που από την κορυφή των €105 εκατ. έπεσε στο… €1 εκατ., η ολική επαναφορά, η Μύκονος και η σκυτάλη της διαδοχής
