Ο Ολλανδός πρωταθλητής έφτασε τις 15 νίκες σε 18 αγώνες φέτος αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν περίπατος. Μηδενίστηκαν Χάμιλτον, Λεκλέρκ.
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε λάθος στις κατατακτήριες δοκιμές πιέζοντας οριακά στον κρίσιμο γύρο. Ο χρόνος του σβήστηκε και έτσι εκκινούσε από την 6η θέση. Στην πρώτη στροφή έκανε υπομονή πήγε από την εξωτερική και κατάφερε να στρίψει 5ος προσπερνώντας το Ράσελ. Μπροστά του ο Λεκλέρκ είχε καταφέρει να χάσει πάλι στην έξοδο. Ο Μονεγάσκος στο Sprint Race ήταν 2ος, τον στρίμωξε ο Φερστάπεν και έστριψε 3ος. Στον κανονικό αγώνα ήταν πρώτος, αλλά τον πέρασε ο Νόρις που ήταν 2ος. Πολύ καλά εκκίνησε ο Σάινθ που κατάφερε να στρίψει 3ος μπροστά από το Χάμιλτον. Με τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 40 βαθμούς Κελσίου ήταν σαφές πως η μαλακή γόμα δεν είχε θέση στον αγώνα. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μέση γόμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα έβαλαν και τη σκληρή γόμα. Ενδεδειγμένη στρατηγική σύμφωνα με την Pirelli ήταν αυτή των δυο αλλαγών, την οποία ακολούθησαν οι περισσότεροι. Ο Φερστάπεν έβαλε δυο σετ μέσης γόμας και ένα σκληρής στο τέλος. Ο Χάμιλτον μέση/σκληρή/μέση, ο Νόρις είχε δυο σετ σκληρής γόμας οπότε πήγε με μέση/σκληρή/σκληρή.

Καθώς ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ρυθμό ήταν προφανές πως η Ferrari δεν μπορούσε να κρατηθεί μπροστά από τη Mercedes ή τη Red Bull. Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Φερστάπεν πέρασαν τους Σάινθ και Λεκλέρκ. Οι κόκκινοι αποφάσισαν να επιχειρήσουν στρατηγική μιας αλλαγής για το Λεκλέρκ (έμεινε μέχρι τον 23ο γύρο με τη μέση γόμα), αυτή αποδείχτηκε λάθος, έτσι ο Μονεγάσκος έχασε θέσεις, τερματίζοντας τελικά 6ος. Στη Mercedes αμφιταλαντεύτηκαν και μέχρι να αποφασίσουν να βάλουν το Χάμιλτον στον 20στο γύρο για αλλαγή έχασαν πολύτιμο χρόνο και την ευκαιρία να διεκδικήσουν τη νίκη. Ο Βρετανός εκμεταλλευόμενος στο φινάλε την ταχύτητα της μέσης γόμας, πλησίασε το Φερστάπεν που διαχειρίζονταν προβλήματα με τα φρένα στο μονοθέσιό του, αλλά δεν μπόρεσε να διεκδικήσει την 1η θέση.

Όταν οι οδηγοί ανέβηκαν στο βάθρο, έκαναν αισθητή την παρουσία τους, Μεξικάνοι υποστηρικτές του Πέρεζ, οι οποίοι γιουχάρισαν το Φερστάπεν. Μετά το τέλος του αγώνα τα μονοθέσια των Χάμιλτον και Λεκλέρκ βρέθηκαν παράτυπα έτσι αποκλείστηκαν. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη φθορά του κατώτατου σημείου αναφοράς του πατώματος. Η φθορά οφείλονταν στην υπερβολικά μικρή απόσταση από το έδαφος λόγω σεταρίσματος των μονοθεσίων. Όσο μικρότερη είναι η απόσταση τόσο βελτιώνεται η αεροδυναμική απόδοση και μειώνονται οι επιπτώσεις από τη μεταφορά βάρους στις αλλαγές πορείας. Στην 2η θέση ανέβηκε ο Νόρις και στην 3η ο Σάινθ. Ο Λόγκαν Σάρτζαντ με τη Williams βρέθηκε στη 10η θέση παίρνοντας τον πρώτο βαθμό της καριέρας του στην πατρίδα του. Ο επόμενος αγώνας είναι αυτή την Κυριακή 29/10 στο Μεξικό. Με τη Red Bull και το Φερστάπεν να έχουν εξασφαλίσει τη διατήρηση των τίτλων το ενδιαφέρον στρέφετε στους κατασκευαστές και τη 2η θέση. Στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών μετά το μηδενισμό του Χάμιλτον η διαφορά ανάμεσα στη Mercedes και στη Ferrari μειώθηκε στους 22 βαθμούς. Την ίδια ώρα χάρη στους 18 βαθμούς του Νόρις η ΜcLaren ανέβηκε 4η προσπερνώντας την Aston Martin για 6 βαθμούς.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης
F1 ΗΠΑ: Νίκη Φερστάπεν στο Sprint!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λιβάνιος: Ειδικός κύκλος μόνιμων προσλήψεων ανοίγει στους δήμους τις επόμενες ημέρες
- Νίκος Παππάς: Διαγράφεται από τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την επίθεση στον δημοσιογράφο Νίκο Γιαννόπουλου στο Στρασβούργο
- Icon Energy (Ισμήνη Παναγιωτίδη): Ναύλωση για το πλοίο M/V Alfa και έσοδα $4,2 εκατ. στο γ’ τρίμηνο
- Απίστευτο περιστατικό: Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς έδειρε τον δημοσιογράφο Νίκο Γιαννόπουλο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Στο τραπέζι επέκταση της φορολογικής έκπτωσης 50% για γιατρούς του ΕΣΥ που επιστρέφουν από το εξωτερικό
Το ράλι των 12, τo smart money στην Ελλάκτωρ, ο Μπουτσικάκης και η μεγάλη δουλειά των ΕΑΣ, οι… ομοτράπεζοι Δένδιας – Γεραπετρίτης, τα ψώνια του εφοπλιστή Αγγέλου, οι νέες business της Μπενρουμπή, οι «ανιψούλες» του υπουργού και ο rich γάμος στο Ciragan με… IBAN