• AUTO

    F1 Haas: Υποκρισία με Μαζέπιν!

    Νικίτα Μαζέπιν

    Νικίτα Μαζέπιν


    Η αμερικάνικη ομάδα με την αποπομπή του Νικίτα Μαζέπιν έδειξε ότι η συνεργασία τους είχε οικονομικό και όχι αθλητικό υπόβαθρο.

    Ο Νικίτα Μαζέπιν είναι γιος του ολιγάρχη Δημήτρη Μαζέπιν που κατέχει σημαντικό ποσοστό μετοχών στην ρωσικών συμφερόντων εταιρία λιπασμάτων Uralkali. Βρήκε θέση οδήγησης στη F1 πέρυσι και συμπλήρωσε μια χρονιά με τη Haas χάρη στην χορηγία της Uralkali.

    Ήταν πάντοτε τελευταίος, δεν πέρασε ποτέ κανέναν, δεν έδειξε αξιοσημείωτη πρόοδο μας πρόσφερε γέλιο με μερικές πιρουέτες και δείγματα «Mazespin» ήταν αυτό που λέμε «pay driver». Δεν είναι απαραίτητα κακό, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει, δε θα είναι η τελευταία. «Pay driver» ήταν και ο Παστόρ Μαλντονάντο που κατάφερε να πάρει στο Ισπανικό GP του 2012 νίκη, την τελευταία στην μέχρι τώρα ιστορία της Williams.

    Η Haas είχε την πρόθεση να διατηρήσει φέτος το ίδιο δίδυμο οδηγών: Σουμάχερ, Μαζέπιν. Ξέσπασε όμως ο πόλεμος είναι λογικό να μην συνεχίσεις με χορηγό την Uralkali και προφανώς αφού συνδέεται με τον οδηγό, τους αποπέμπεις από κοινού. Αντ’ αυτού η ομάδα ανακοίνωσε την άμεση αλλά όχι οριστική απομάκρυνση του χορηγού στη Βαρκελώνη και «ψάχτηκε» στο παρασκήνιο για τη συνέχεια.

    Η απόφαση της FIA που δίνει τη δυνατότητα σε Ρώσους οδηγούς να αγωνιστούν με την σημαία της, στους διεθνείς αγώνες που οργανώνει, άφησε ένα παράθυρο συνεργασίας. Είναι προφανές όμως πως η ομάδα χρειάζεται τα λεφτά του Δημήτρη και όχι τις οδηγικές ικανότητες του Νικίτα. Από τη στιγμή που – ορθά – δε  θέλει τα χρήματα λόγω του πολέμου, καμία σημασία δεν έχει αν ο Νικίτα έχει ρώσικη λισάνς ή οιασδήποτε άλλης χώρας, χωρίς προίκα νιέτ. Με ενοχλεί που συνδέεται η  αποπομπή του με τον πόλεμο. Μένει να δούμε ποιος θα τον αντικαταστήσει, η λογική λέει πως θα είναι ο 3ος οδηγός της ομάδας, Πιέτρο Φιτιπάλντι.

    Το κυριότερο όμως διακύβευμα είναι αν θα μπορέσει η Haas να πάει στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν και να συνεχίσει με αξιοπρέπεια τη χρονιά. Προφανώς η Liberty Media θα πρέπει να βοηθήσει και δεν ξέρω αν η αγωνιστική κατάσταση της ομάδας επιτρέπει προσεγγίσεις και επενδύσεις από υγιείς χορηγούς.

    Διαβάστε επίσης:

    Δοκιμή: Suzuki S Cross Hybrid

    F1 2022: Μυστικά, ψέματα και λύσεις!



    ΣΧΟΛΙΑ