Η McLaren επιμένει σ’ ένα μοτίβο ισάξιων οδηγών – ευκαιριών το οποίο δεν βοηθά στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος οδηγών. Ειδικά από τη στιγμή που το αντίπαλο δέος, ο Μαξ Φερστάπεν απολαμβάνει status No1 στην ομάδα του. Όπως και ο Τζόρτζ Ράσελ, ο οποίος μετά τη νίκη του στον Καναδά, μπήκε στο παιχνίδι ειδικά αν αποδειχτεί ανταγωνιστική και στη συνέχεια η Mercedes. Μετά από 10 αγώνες ο Πιάστρι έχει κερδίσει τους μισούς και έχει 198 βαθμούς, ο Νόρις (2 νίκες) 176 βαθμούς, ο Φερστάπεν (2 νίκες) 155 βαθμούς και ο Ράσελ (1 νίκη) 136 βαθμούς. Καθότι η McLaren απολαμβάνει μιας διαφοράς 175 βαθμών στους κατασκευαστές κάποιος μπορεί να υποθέσει ότι έχει το περιθώριο απωλειών που μπορεί να προκύψουν, από την μάχη των οδηγών της στην πίστα.

McLaren

1

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ο Νόρις από πέρυσι στο Αυστριακό GP έχει δεχτεί μεγάλη πίεση – κριτική πως διστάζει να περάσει, πως την κρίσιμη στιγμή δεν μάχεται με σθένος, πως ο Φερστάπεν τον «έχει» ψυχολογικά και άλλα θεάρεστα… που όσο αβάσιμα κι αν είναι, παίζουν το ρόλο τους. Ο Βρετανός έχασε πέρυσι μια ευκαιρία να πάρει τον τίτλο στη Βραζιλία, λόγω βροχής και Πιάστρι. Θυμάστε τον αγώνα Sprint όπου ο Νόρις περίμενε στωϊκά πίσω από τον Αυστραλό για να του δώσει τη θέση στον τελευταίο γύρο πριν βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό δημιούργησε μια ένταση που την άλλη μέρα δεν βοήθησε το Βρετανό.

McLaren
MONTREAL, QUEBEC – JUNE 15: A McLaren fan looks on during the F1 Grand Prix of Canada at Circuit Gilles-Villeneuve on June 15, 2025 in Montreal, Quebec. (Photo by Glenn Dunbar/LAT Images)

Η φετινή χρονιά ξεκίνησε καλά για το Νόρις με νίκη στην Αυστραλία αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Ο Πιάστρι με καλές επιδόσεις στις κατατακτήριες δοκιμές πήρε 4 νίκες στους επόμενους 5 αγώνες και προβάδισμα στη βαθμολογία. Στον Καναδά η McLaren δεν ήταν ανταγωνιστική για πρώτη φορά από πέρυσι στο Λας Βέγκας. Δεν είναι τυχαίο πως έμειναν εκτός βάθρου και εκτός της πρώτης σειράς εκκίνησης. Το κρίσιμο ερώτημα είναι αν θα συνεχιστεί αυτό; Καθώς Mercedes και Red Bull (με το Φερστάπεν) ανεβάζουν απόδοση στη McLaren έχουν να διαχειριστούν μια ένταση στα πιτ που δε θα σβήσει εύκολα. Ο Αντρέα Στέλλα χαρακτήρισε «μη αποδεκτή» την κατάληξη της μονομαχίας, ο Νόρις παραδέχτηκε το λάθος του και ζήτησε συγνώμη από τον Πιάστρι, αλλά προφανώς όλα αυτά δεν θα έχουν καμία αξία όταν οι δυο τους βρεθούν πλάι – πλάι ξανά, στο Red Bull Ring.

McLaren

O Αντρέα Στέλλα πιστεύει ακράδαντα ότι μπορεί να το διαχειριστεί, ότι ένα τέτοιο θέμα επιδέχεται συζήτηση και λογική. Αυτό πάει κόντρα στη φύση του αθλήματος που είναι η μάχη ρόδα με ρόδα. Δεν χωράνε δυο κοκόρια στο ίδιο κοτέτσι. Πολύ σύντομα η McLaren ειδικά αν το μονοθέσιό της δεν έχει ξεκάθαρη διαφορά από τους ανταγωνιστές της, θα χρειαστεί να διαλέξει οδηγό που θα διεκδικήσει τον τίτλο. Κάθε αγώνας που περνά χωρίς ξεκάθαρους ρόλους είναι πιθανό να έχει ανάλογη ή χειρότερη κατάληξη με το Καναδικό GP.

McLaren

Διαβάστε επίσης:

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και Οδική Ασφάλεια

Nissan: Ανανεώνει το Leaf για να ανακτήσει το προβάδισμα στα ηλεκτρικά οχήματα

Mini JCW: Ηλεκτρικό ή θερμικό;