• EKO Acropolis Rally Diary

    EKO ACROPOLIS RALLY: Να οι πρώτοι Έλληνες!

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    EKO ACROPOLIS RALLY: Να οι πρώτοι Έλληνες!


    Το πρώτο κεφάλαιο της σύγχρονης ιστορίας του Ακρόπολις γράφτηκε ήδη και σε αυτό περιλαμβάνεται η επίδοση της On Sale Rally Team.

    Ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Μάριο Τσαούσογλου κατάφεραν επί τρεις μέρες να ανταπεξέλθουν στις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του αγώνα που για πολλούς θεωρείται ως ο δυσκολότερος αγώνας του WRC. Το ελληνικό πλήρωμα κατάφερε την πρώτη ημέρα να κινηθεί σε αξιοπρεπή ρυθμό με το Skoda Fabia Rally2 evo και να περάσει στην κορυφή της κατάταξης των εθνικών συμμετοχών. Το Σάββατο μηχανικά προβλήματα δεν τους επέτρεψαν να κινηθούν στο ρυθμό που ήθελαν, αλλά κατάφεραν να διατηρήσουν την πρωτιά ανάμεσα στους Έλληνες.

    Την Κυριακή λίγο έλειψε ο αγώνας τους να «καταστραφεί», αφού είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην ε.δ. Πύργος. Με τεράστια προσπάθεια, πραγματοποίησαν την αλλαγή εντός ειδικής χάνοντας τον ελάχιστο δυνατό χρόνο και καταφέρνοντας έτσι στο τέλος να επιστρέψουν στη ράμπα του τερματισμού στη Λαμία πρώτοι Έλληνες, αλλά και 5οι στην κατηγορία WRC3! Δεν είναι υπερβολή πως αυτή ήταν η καλύτερη φετινή εμφάνιση της On Sale Rally Team. Ήρθε την κατάλληλη στιγμή, υπό ιδανικές συνθήκες και με παρουσία που αντιπροσωπεύει το βασικό moto της εταιρείας: «Nothing is Impossible». Αποτελεί παρακαταθήκη για το μέλλον του Γιώργου Κεχαγιά και του Μάριου Τσαούσογλου στο χώρο των αγώνων. Κάτι που ισχύει φυσικά και για το ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY, το οποίο μπορεί και πρέπει να δώσει ισχυρή ώθηση στους Ελληνικούς Αγώνες, και το μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικότερα.

    EKO ACROPOLIS RALLY: Να οι πρώτοι Έλληνες!

    Γιώργος Κεχαγιάς: «Αισθάνομαι εξουθενωμένος! Χάσαμε χρόνο λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστικού. Στην τελευταία ειδική, ο μοναδικός μας στόχος ήταν να φτάσουμε στον τερματισμό. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από την επίδοση μας, όσο και από το αποτέλεσμα. Είμαστε ακόμη πιο ευχαριστημένοι, γιατί κάναμε πολλά πράγματα συνειδητά, από την άποψη ότι γνωρίζαμε πού πιέζαμε, πού θα κόψουμε ρυθμό, ενώ παρακολουθούσαμε τους χρόνους των αντιπάλων μας και προσαρμόζαμε ανάλογα το ρυθμό μας. Ευχαριστούμε πολύ την On Sale και ιδιαίτερα τον Νίκο Κωνσταντόπουλο, που μας έφερε σε αυτόν τον αγώνα και έχει κάνει τόσα πολλά για εμάς φέτος. Ευχαριστούμε ακόμη τον Αλέκο Καρρά, τον Γιάννη Καφετζή, την ομάδα μας και όλους όσοι βρίσκονται πίσω από αυτή την προσπάθεια, ώστε να προκύψει το αποτέλεσμα. Χωρίς αυτούς, εμείς δε θα ήμασταν εδώ».

    Μάριος Τσαούσογλου: «Είναι μία νίκη που ήρθε μετά από πολλές δυσκολίες. Την τελευταία ημέρα είχαμε πει να κινηθούμε πιο φυλαγμένα για να διαφυλάξουμε τη θέση μας. Προέκυψε από το πουθενά ένα κλατάρισμα στον Πύργο, οπότε αλλάξαμε μέσα στην ειδική διαδρομή το ελαστικό. Πιστεύω ότι η επίδοσή μας στην αλλαγή ήταν τόσο γρήγορη που μας επέτρεψε να διατηρήσουμε τη θέση μας. Στην τελευταία ειδική διαδρομή πήγαμε πολύ αργά, απλά για να κρατηθούμε στη θέση μας. Τέλος καλό, όλα καλά».

    Διαβάστε επίσης:

    EKO ACROPOLIS RALLY 2021: Νικητής ο Ροβάνπερα!

    EKO ACROPOLIS RALLY: Ραντεβού με την ιστορία για Ροβάνπερα

    Τοντ: Βελτίωση της οδικής ασφάλειας με παράδειγμα τα Ράλι!



    ΣΧΟΛΙΑ