F

EKO Acropolis Rally Diary

EKO ACROPOLIS RALLY: Ραντεβού με την ιστορία για Ροβάνπερα


Ο 20χρονος Ροβάνπερα, επιδεικνύοντας ωριμότητα, ψυχραιμία και συνέπεια στις επιδόσεις του, ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα, πρώτος.

Ένα μεγάλο πανηγύρι διεξάγεται στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας. Τα πληρώματα, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα καθώς και η παρουσία δεκάδων χιλιάδων θεατών στις ειδικές διαδρομές της χθεσινής τρίτης ημέρας συνέθεσαν ένα απολαυστικό σκηνικό, με εκρηκτικό αποτέλεσμα.

Σπουδαίες επιδόσεις και πλούσιο θέαμα ήταν τα βασικά συστατικά, με μοναδικό μελανό σημείο την διακοπή της ειδικής διαδρομής 10 «Ελευθεροχώρι 1», μετά το πέρασμα μόλις εννέα αυτοκινήτων για τα οποία οι χρόνοι μέτρησαν κανονικά. Ο λόγος ήταν η μη τήρηση από μερίδα θεατών των μέτρων ασφαλείας και η άρνησή τους να συμμορφωθούν με τις αλλεπάλληλες συστάσεις της Οργάνωσης. 

Με δεδομένο πως σήμερα αναμένεται πλήθος κόσμου στις ειδικές διαδρομές «Ταρζάν» και «Πύργος», η χθεσινή δυσάρεστη εξέλιξη θα πρέπει να προβληματίσει όσους παίρνουν αψήφιστα ότι, σε γεγονότα όπως το ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY προτεραιότητα δεν μπορεί να αποτελεί τίποτα άλλο, παρά η ασφάλεια. 

Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος της ημέρας, η κατάσταση των δρόμων μετά τις πρόσφατες βροχοπτώσεις προσέδωσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αγώνα. 

Χτες ο Κάλε Ροβάνπερα στις δηλώσεις στη μεικτή ζώνη

Οι δρόμοι στο μεγαλύτερο μέρος τους είχαν μεν στεγνώσει, αλλά πολλά τμήματα έκρυβαν εκπλήξεις! Κάτι που ανέδειξε την επιλογή ελαστικών στη μεγαλύτερη πρόκληση της ημέρας. Ο Κάλε Ροβάνπερα (Toyota Yaris WRC) ήταν αυτός που… έπαιξε και κέρδισε! Ο νεαρός Φινλανδός ήταν άπιαστος και, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές διαδρομές, πιστοποίησε πως μόνο τυχαία δε βρίσκεται στην πρώτη θέση με διαφορά 30 sec. 

Η έως τώρα επίδοσή του αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως πίσω του ακολουθούν δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Ο Εσθονός Όττ Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC) και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris WRC). Ο Εσθονός σε κανένα διάστημα της ημέρας δεν είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει το Ροβάνπερα.

Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας βρήκε το χαμόγελό του, καταφέρνοντας να αυξήσει τη διαφορά του από τον Οζιέ στα 9.4sec. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δε δικαιώθηκε από τις επιλογές των ελαστικών του, ενώ σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να ρισκάρει, καθώς ακόμα και τρίτη θέση είναι αρκετή για να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατάκτηση του όγδοου τίτλου του. Οι τρεις είναι στο παιχνίδι της νίκης σήμερα με φαβορί το Ροβάνπερα. 

Ο Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia Rally2 evo), από την πλευρά του, είναι στην πρώτη ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε χτες με την κρεμαγιέρα. Η σημερινή, καταληκτική μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να περιλαμβάνει μόλις 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά εμπεριέχεται αρκετή ιστορία (Ταρζάν) και μία ειδική διαδρομή 33 χιλιομέτρων(Πύργος) που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες. Η αγωνία παραμένει στο κόκκινο! 

 


ΣΧΟΛΙΑ