• ΑΓΟΡΕΣ

    Ο επικεφαλής marketing με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως το 2017

    • NewsRoom

    Keith Weed, Unilever


    Ο Keith Weed, διευθυντής marketing και επικοινωνίας στην Unilever, είναι ο μαρκετίστας με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Forbes με τίτλο “Οι CMOs με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως”, που δημοσιεύθηκε χθες.   Ο Weed, που κατέχει επιτελική θέση στο marketing του δεύτερου μεγαλύτερου διαφημιζόμενου στον κόσμο από το 2010, έχει τοποθετηθεί πολλές φορές ανοικτά για σημαντικά ζητήματα του κλάδου: έχει τονίσει την ανάγκη οι ψηφιακές πλατφόρμες να προσφέρουν αξία, προβολή και επαλήθευση (γνωστά ως τα 3V – value, viewability και verification), έχει επισημάνει την αναγκαιότητα για βιώσιμα εμπορικά σήματα και μόλις αυτήν την εβδομάδα, στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Lions στις Κάννες, ένωσε τη φωνή του με άλλους, όπως το Facebook, για την εξάλειψη της στερεοτυπικής διαφήμισης μέσω της Συμμαχίας Χωρίς Στερεότυπα (Unstereotype Alliance).

    Καθώς οι CMOs αναλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο την ευθύνη να δώσουν ώθηση όχι μόνο στα εμπορικά σήματα αλλά και στην επιχειρηματική ανάπτυξη, έχουν μία άνευ προηγουμένου ευκαιρία να επηρεάσουν τα έσοδα και την εμπειρία των πελατών. Κερδίζουν επιρροή εντός των τοίχων μίας εταιρείας, στο επίπεδο της ανώτατης διοίκησης και στις αίθουσες συνεδριάσεων. Αλλά επίσης γίνονται πιο ορατοί και προσιτοί εταιρικοί ηγέτες και εκτός των οργανισμών τους.

    Το να ανακαλύψουν έναν τρόπο ώστε να ξεχωρίσουν ως καθοδηγητές της σκέψης όχι μόνο αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της δικής τους εταιρείας, αλλά ασκώντας επίσης επιρροή σε μία σειρά πεδίων marketing, με τα οποία παθιάζονται, αποτελεί μία νέα προσδοκία. Και τα εμπορικά σήματα με τα οποία ασχολούνται προσωπικά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας του εταιρικού εμπορικού σήματος.

    Ο Weed αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα αυτού.

    Το Forbes συνεργάστηκε φέτος με το Sprinklr και το LinkedIn για να αξιολογήσει το πώς οι CMOs κορυφαίων εταιρειών κατατάσσονται σε όρους επιρροής.

    Leslie_Berland. Twitter

    Στις 10 πρώτες θέσεις εκτός από τον Keith Weed που κατέχει τα πρωτεία, βρίσκονται οι εξής επικεφαλής marketing:

    Antonio Lucio – HP Inc.

    Phil Schiller – Apple.

    Linda Boff – GE

    Leslie Berland – Twitter

    Marc Mathieu –  Samsung Electronics America

    Musa Tariq – Ford

    Jonathan Mildenhall – Airbnb

    ​Raja Rajamannar – Mastercard

    ​Karen Walker – Cisco

    ​Δείτε όλη τη λίστα με τους 50 κορυφαίους CMOs εδώ

    Τα κύρια σημεία της έκθεσης

    Οι 45 από τους 50 κορυφαίους CMOs της λίστας έχουν λογαριασμό στο twitter και 49 στο LinkedIn. Επίσης είναι πιο ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα, με σχεδόν διπλάσιες επαφές στο LinkedIn, 2,5 φορές περισσότερους ακολούθους στο Twitter και διπλάσιο αριθμό δημοσιεύσεων σε σχέση με τον μέσο CMO μίας μεγάλης μάρκας.

    Το ένα τρίτο των Top 50 είναι γυναίκες. Από αυτές οι τρεις βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα.

    Οι εταιρείες τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιών και διαδικτύου κυριαρχούν στη λίστα – αποτελούν το 40% στην λίστα των Top 50 – και ακολουθούν οι εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με ποσοστό 18%.

    της Jennifer Rooney/Forbes 

     



    ΣΧΟΛΙΑ