• ΑΓΟΡΕΣ

    Dr. Martens: Βουτιά 25% στη μετοχή λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων


    Χαμηλότερα των προσδοκιών ήταν τα κέρδη και οι πωλήσεις στην Dr. Martens, τη δημοφιλή μάρκα, η οποία το καλοκαίρι αύξησε τις τιμές της, όμως οι καταναλωτές μεσαίας τάξης φαίνεται ότι δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στη νέα τιμολόγηση.

    Τα έσοδα για το εξάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου ήταν 418,6 εκατ. λίρες (505,9 εκατ. δολάρια), ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν 88,8 εκατ. λίρες, σύμφωνα με την στοιχεία της εταιρείας. Και τα δύο αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών του Bloomberg.

    «Η εταιρεία δεν έχει ανοσία στη μακροοικονομική κατάσταση και στον αντίκτυπο που έχει ο επιταχυνόμενος πληθωρισμός στη καταναλωτική δύναμη της μεσαίας τάξης», γράφουν σε σημείωμα οι αναλυτές της Morgan Stanley, συμπεριλαμβανομένου του Edouard Aubin.

    Ο πληθωρισμός «χτύπησε» τη ζήτηση

    Οι μετοχές σημείωσαν πτώση έως και 25% το απόγευμα της Πέμπτης, τη μεγαλύτερη βουτιά  από τότε που η Dr. Martens εισήλθε στο χρηματιστήριο τον Ιανουάριο του 2021.

    Ιδίως στον Ηνωμένο Βασίλειο, τα νοικοκυριά έχουν δεχτεί ισχυρό πλήγμα από τον πληθωρισμό και την ενεργειακή κρίση. Ο ΟΟΣΑ αυτή την εβδομάδα προέβλεψε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα έχει χαμηλότερες επιδόσεις σε άλλες μεγάλες οικονομίες για τα επόμενα δύο χρόνια.

    «Σε γενικές γραμμές, εξακολουθούμε να βλέπουμε καλή ανάπτυξη από την επιχείρηση», δήλωσε ο Kenny Wilson, διευθύνων σύμβουλος της Dr. Martens, σε μια τηλεφωνική συνέντευξη στο Bloomberg.

    «Στην Ευρώπη, εξακολουθούμε να βλέπουμε πολύ ισχυρή ζήτηση για τη μάρκα, ενώ στις ΗΠΑ καταγράφεται μία μικρή μείωση το δεύτερο τρίμηνο. Αλλά θεωρούμε ότι θα επιστρέψουμε σε υψηλά επίπεδα όσο ο καιρός γίνεται πιο κρύος».

    Τον περασμένο Ιούνιο, η διοίκηση της εταιρείας είχε προβλέψει αύξηση εσόδων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, παρά την απαισιοδοξία άλλων εταιρειών για την πορεία της οικονομίας και την ανθεκτικότητα των καταναλωτών.

    Είχε μάλιστα αναφέρει ότι οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν στη νέα αύξηση τιμών και η εταιρεία χάρη σε αυτή θα καταφέρει να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις από το υψηλό κόστος παραγωγής.

    Διαβάστε επίσης:

    Dr. Martens: Ο Peter Economides ανέλαβε την ανανέωση του «θρυλικού» brand



    ΣΧΟΛΙΑ