ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πράσινη μετάβαση στην Ευρώπη με υψηλό κόστος: Στα 2,9 δισ. δολάρια το ETS το 2024 – Το νέο βάρος που έρχεται
Στα χέρια ανακριτή και εισαγγελέα βρίσκονται οι καταθέσεις όλων των εμπλεκομένων πλευρών, για την πρόσκρουση του εμπορικού πλοίου της Maersk με το ναρκοθετικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού, προχθές στο λιμάνι του Πειραιά. Πρόσκρουση που είχε σαν αποτέλεσμα να κοπεί στα δύο το πολεμικό πλοίο, και η κατάστασή του να είναι πλέον και επίσημα μη επισκευάσιμη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους οι Αρχές, εξετάζουν το ενδεχόμενο συνυπαιτιότητας για τους πλοιάρχους των δύο μερών, με τη «ζυγαριά» όμως να βαραίνει το εμπορικό πλοίο, με το σκεπτικό ότι θα έπρεπε να έχει λάβει όλα τα μέτρα, ώστε το πολεμικό πλοίο να εντοπιστεί έγκαιρα και να αποφευχθεί η πρόσκρουση, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Ναυτικό Δίκαιο.
Παράλληλα όμως οι αρχές εξετάζουν και πιθανές ευθύνες του πληρώματος του πολεμικού πλοίου, με το σκεπτικό ότι θα έπρεπε να έχουν αντιληφθεί το containerships μήκους 266 μέτρων, και να αλλάξουν πορεία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΒΑΞ: Έτοιμο το 90% της σήραγγας από την Κατεχάκη στον Ευαγγελισμό της Γραμμής 4 του Μετρό
- PMI: Συρρίκνωση στη μεταποίηση και στη παραγωγή στην ευρωζώνη στο τέλος του 2025
- Πιερρακάκης: Η ψηφιακή μετάβαση κάνει τη σύγκλιση με την Ευρώπη πράξη
- Natech: Ο Αλέξανδρος Τσαπάρας στο Advisory Board για την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής στρατηγικής και την επιτάχυνση της ανάπτυξης στην Ευρώπη