Επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης της Unilever – μέσα στο τρίτο τρίμηνο του πανδημικού 2020- έφερε η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα υγιεινής και τρόφιμα «παρηγοριάς» όπως το παγωτό, με την πανδημία να αυξάνει τα κέρδη για τους κολοσσούς των καταναλωτικών αγαθών.
Η αύξηση κατά 4,4% των πωλήσεων για την εταιρεία παγωτού Ben & Jerry και του σαπουνιού Lifebuoy κινήθηκε αρκετά υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, που εκτιμούσαν αύξηση της τάξης του 1,8%.
Αντίστοιχα, η Procter & Gamble αύξησε την πρόβλεψή της για τα κέρδη, αφού σημείωσε την ταχύτερη αύξηση των πωλήσεών της από το 2005 και η Reckitt Benckiser Group του αντισηπτικού Lysol, δήλωσε ότι τα έσοδα έως το 2020 θα αυξηθούν σε υψηλά δεκαετίας. Η Nestle ανέφερε επίσης ισχυρές πωλήσεις τροφών για κατοικίδια.
Στο ίδιο κλίμα και η Pernod Ricard και Hermes International που είναι αισιόδοξες για τις πωλήσεις, καθώς η ζήτηση για ποτά και τσάντες αναβιώνει.
Φαγητό στο σπίτι
Η ανάπτυξη του βραχίονα των τροφίμων και των αναψυκτικών συγκρατήθηκε από το κλείσιμο των εστιατορίων λόγω του lockdown, αλλά η εταιρεία ενισχύθηκε από την κατανάλωση παγωτού και άλλων συσκευασμένων ειδών στο σπίτι.
Οι καταναλωτές εφοδιάστηκαν από τα σούπερ μάρκετ και από οnline υπηρεσίες διανομής προϊόντων, με την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Unilever να αυξάνεται κατά 76% το τρίμηνο, με έσοδα περίπου 3,7 δισ. ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελβετικό Φράγκο: Τι θα γίνει με τους servicers και τα ακίνητα
- Το Αμπου Ντάμπι, είναι μια ονειρούπολη στην έρημο με θεματικά πάρκα και εμβληματικά κτίρια
- Τι θα γίνει σε Alpha, Πειραιώς, Εθνική, ΑΔΜΗΕ, ο πόλεμος στο Ελληνικό, η έφοδος του ΣΔΟΕ στις Σπέτσες, το ρωσικό του Αλαφούζου, ο Παπασταύρου και ο ΝΟΚ, το gala στο Λονδίνο, το lunch Μαρτίνου, η έκθεση της Σαλώμης και ένα hot quiz
- Παρίσι: Η ρητορική της ανοησίας
