Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μετά τον Γιάννη Πλακιωτάκη, θετικά είναι τα νέα από το “μέτωπο” του κορωνοϊού και για τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο υπουργός υποβλήθηκε σε τεστ για τον ιό και όπως έγινε γνωστό βγήκε αρνητικό.

Με δική του ανάρτηση ο Νίκος Παπαθανάσης ενημέρωσε επίσης ότι στην σχετική εξέταση στην οποία υποβλήθηκε, φάνηκε ότι δεν προσβλήθηκε από τον ιό.

Τόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης όσο και οι Νίκος Παπαθανάσης και Γιάννης Πλακιωτάκης είχαν τεθεί σε καραντίνα, έπειτα από συναναστροφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού.