Σε ελληνικά χέρια περνά το τελευταίο πλοίο τύπου handymax της εισηγμένης στο Όσλο ναυτιλιακής εταιρείας Jinhui Shipping & Transportation, αν και παραμένει μυστήριο το ποιος βρίσκεται πίσω από την εταιρεία η οποία το απέκτησε.
Όπως ανακοίνωσε η Jinhui, το χωρητικότητας 48.220 dwt πλοίο Jin Bi (έτος κατασκευής 2000) πωλήθηκε έναντι 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων στην Gelico Shipping, μία εταιρεία που, σύμφωνα πάντα με την Jinhui, έχει την έδρα της στη Λιβερία, όμως ελέγχεται από οικογένεια με έδρα την Ελλάδα.
Το παράδοξο είναι ότι εταιρεία με αυτά τα στοιχεία δεν φαίνεται να υπάρχει σε επίσημα αρχεία, και η μοναδική εταιρεία με την επωνυμία Gelico Shipping εμφανίζεται καταγεγραμμένη στον Παναμά, χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες…
Σημειώνεται ότι η Jinhui φερόταν να έχει συμφωνήσει για την πώληση του συγκεκριμένου πλοίου σε κινεζική εταιρεία στις αρχές Αυγούστου έναντι 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων, όμως φαίνεται πως το deal κάπου χάλασε.
Αξίζει να σημειωθεί ακόμα ότι η αξία του πλοίου στις 30 Ιουνίου υπολογιζόταν σε πάνω από 7 εκατομμύρια δολάρια, που σημαίνει ότι η Jinhui θα έχει σημαντική ζημία από την πώληση αυτή, η οποία θα ολοκληρωθεί επίσημα το αργότερο στις 26 Οκτωβρίου, που είναι η τελική προθεσμία για την παράδοση του πλοίου στους νέους ιδιοκτήτες του.
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:
http://www.mononews.gr/hanjin-shipping-tha-mporesi-na-apofigi-tin-kataschesi-ton-plion-tis-se-kindino-emporevmata-145-dis-dolarion/71732
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βαρδούσια: Ανασύρθηκαν οι σοροί των 4 ορειβατών – Μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο στην Ιτέα
- Σύλληψη 36χρονου οδηγού στο κέντρο της Αθήνας – Επιχείρησε να τραβήξει πιστόλι σε αστυνομικό έλεγχο
- Αγροτικά μπλόκα: Κλιμάκωση κινητοποιήσεων και μήνυμα για άμεσο διάλογο με την κυβέρνηση – Ποια σημεία έχουν αποκλειστεί
- Γεωργιάδης: Μείωση έως 60% στους χρόνους αναμονής στα ΤΕΠ του ΕΣΥ