ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πρώτη του έξοδο, μετά τη θριαμβευτική νίκη του στο MasterChef, έκανε ο Σταύρος Βαρθαλίτης.
Έζησε μήνες εγκλεισμού στο σπίτι του MasterChef, ενώ ακολούθησε και ο εγκλεισμός της καραντίνας, ωστόσο κατάφερε να χαράξει τη δική του μεγάλη πορεία και διακρίθηκε ως ο καλύτερος σεφ του φετινού διαγωνισμού μαγειρικής.
Το βράδυ της Πέμπτης, ο Σταύρος Βαρθαλίτης γιόρτασε τη νίκη του μαζί με τον φίλο του και πρώην συμπαίκτη του, Σταυρή Γεωργίου, καλούς του φίλους και την οικογένειά του.
Όλοι μαζί βρέθηκαν για φαγητό στο εστιατόριο του Σωτήρη Κοντιζά.
Στιγμιότυπα από την όμορφη βραδιά μοιράστηκε ο Βαρθαλίτης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Δείτε εικόνες από το Instagram Story:



ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στα ανοιχτά της Μασσαλίας οδηγήθηκε το κατασχεμένο τάνκερ Deliver, του σκιώδη στόλου της Ρωσίας
- Βενεζουέλα: Ζημιές 6,7 δισ. δολαρίων από τους σεισμούς – Σχεδόν 600 νεκροί
- Chicago Bulls: Ο κληρονόμος της Walmart, Λούκας Γουόλτον, αποκτά μειοψηφικό ποσοστό στην ομάδα
- ΗΠΑ, Ισραήλ και Λίβανος υπέγραψαν τριμερή συμφωνία για ειρήνη στην περιοχή
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.