array(0) {
}
        
    
Menu
1.13%
Τζίρος: 243.49 εκατ.

Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας

Business

Netflix: Απέκτησε σχεδόν 16 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως

Comments

Ο αναγκαστικός εγκλεισμός στο σπίτι, όπως ήταν αναμενόμενο, ευνόησε το Netflix, το οποίο ανακοίνωσε ότι αύξησε κατά 15,8 εκατομμύρια τους συνδρομητές του παγκοσμίως μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, έναντι αρχικής πρόβλεψης (προ κορονοϊού) για αύξησή τους κατά επτά εκατομμύρια.

Έτσι, ανέβασε πλέον τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του, διεθνώς, σε σχεδόν 183 εκατομμύρια.

Ο αριθμός των νέων συνδρομητών στο πρώτο φετινό τρίμηνο είναι περίπου διπλάσιος σε σχέση με όσους είχαν δημιουργηθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2019. Το μεγαλύτερο μέρος των νέων συνδρομητών, περίπου 4,4 εκατομμύρια, προήλθε από την Ευρώπη, ενώ 2,3 εκατομμύρια από ΗΠΑ και Καναδά.

Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2020 έφθασαν τα 5,76 δισεκατομμύρια δολάρια (αυξημένα κατά 27% σε σχέση με το περυσινό πρώτο τρίμηνο), ενώ τα κέρδη του Netflix σχεδόν διπλασιάσθηκαν στα 709 εκατομμύρια δολάρια, από 344 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Από την άλλη πλευρά, το Netflix επισήμανε ότι, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, έχουν σταματήσει σχεδόν όλες οι παραγωγές του ανά τον κόσμο και ο προγραμματισμός ορισμένων νέων ταινιών και σειρών θα καθυστερήσει κατά περίπου ένα τρίμηνο.

Πάντως, το νέο περιεχόμενο που πρόκειται να προβληθεί αργότερα φέτος, είχε σε μεγάλο βαθμό ήδη κινηματογραφηθεί πριν την κρίση. Οι επενδυτές βλέπουν θετικές προοπτικές και η μετοχή της εταιρείας έχει ανέβει πάνω από 30% μέχρι στιγμής φέτος.

«Το Netflix είναι και θα συνεχίσει να είναι η εταιρεία media που έχει υποστεί τη μικρότερη επίπτωση. Το προϊόν της ταιριάζει σχεδόν τέλεια σε έναν πληθυσμό που ξαφνικά έχει βρεθεί κλεισμένος μέσα στο σπίτι» δήλωσε στο BBC ο αναλυτής Έρικ Χάγκστρομ της εταιρείας eMarketer.

Το Netflix, που εκτιμά ότι θα προσθέσει άλλους 7,5 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, έχει προσλάβει άλλα 2.000 άτομα για να αντεπεξέλθει στην αυξημένη διεθνή ζήτηση.

Προειδοποίησε, πάντως, τους επενδυτές ότι αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης μπορεί να μειωθεί στο δεύτερο εξάμηνο, καθώς οι κυβερνήσεις θα έχουν χαλαρώσει τα περιοριστικά μέτρα και οι άνθρωποι θα «ξεπορτίζουν» συχνότερα.

Το μεγάλο ερώτημα, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι πόσους από τους νέους συνδρομητές θα καταφέρει το Netflix να κρατήσει σε πιο μόνιμη βάση, καθώς θα αυξηθεί σταδιακά ο ανταγωνισμός από άλλες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney Plus και Amazon Prime, ενώ παράλληλα θεωρείται δεδομένη η ύφεση.

Το Netflix ξεκαθάρισε ότι δεν εξετάζει καμία αύξηση στις τιμές των συνδρομών του.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας
Λειψυδρία: Έργα 10 δισ. ευρώ έως το 2040 – Νέο πεδίο ευκαιριών για τους εργολάβους
Παλαιό Τυπογραφείο: Το πισωγύρισμα του Δήμου Αθηναίων και η χαμένη ευκαιρία για την αξιοποίηση του εμβληματικού κτιρίου
LVMH: Ο Arnault αγόρασε διακριτικά 1,6 δισ. μετοχές του Ομίλου ενισχύοντας τον έλεγχό του
Eurostat: Ρεκόρ αύξησης ενεργειακού κόστους για επιχειρήσεις στην Ελλάδα το πρώτο 6μηνο
Prada: Οι πολύτιμοι λίθοι συναντούν την τεχνολογία blockchain στη νέα συλλογή υψηλής κοσμηματοποιίας Couleur Vivante
Δικηγόρος του Έλον Μασκ υπόσχεται νομική μάχη για την ανατροπή της αναδιάρθρωσης της OpenAI
eBay: Υποχώρηση 7% μετά την απογοητευτική πρόβλεψη κερδών για την εορταστική περίοδο
Meta: Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις με έσοδα 51,24 δισ. δολάρια στο τρίτο τρίμηνο – Στα 4,4 δισ. οι ζημιές της Reality Labs
Alphabet: Ισχυρά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο, στα 102,35 δισ. τα συνολικά έσοδα