ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το τελευταίο χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα μετά τις 14.02.2020 παρατηρήθηκαν, σε ορισμένες περιοχές της Επικράτειας, καθυστερήσεις στην επίδοση λογαριασμών ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα και ότι προχωρά σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση του ζητήματος, αλλά και για να μην υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών. Συγκεκριμένα, οι πελάτες που δεν έλαβαν εγκαίρως τους συγκεκριμένους λογαριασμούς, δεν θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας, ούτε θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας.
Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρα και ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους, αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία.Επιπλέον, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τουςκαι τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και να εξοφλούν τουςλογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση, μέσω της ιστοσελίδας της επιλέγονταςτην Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης: Το ελληνικό δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του
- Ξεκινούν οι αιτήσεις των επιχειρήσεων για επιδότηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας
- Τα ιδιωτικά νησιά στις Κυκλάδες και στο Ιόνιο θα ακολουθήσουν το μοντέλο ανάπτυξης της κρουαζιέρας – Ποιοι εφοπλιστές κατέχουν ιδιωτικά νησιά
- Hitachi Rail: Ποια είναι η εταιρεία που κατασκευάζει τους συρμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης
