ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο διεθνούς φήμης γαλλικός οίκος Christian Dior έγινε ο τελευταίος κρίκος μιας αλυσίδας από παγκόσμια brands που αναγκάστηκαν να ζητήσουν συγγνώμη από την Κίνα, επειδή δεν περιέλαβαν την Ταϊβάν στην κινεζική επικράτεια.
Ο γαλλικός οίκος εμφάνισε σε επίσημη παρουσίαση χάρτη της Κίνας που δεν περιελάμβανε την Ταϊβάν και το λάθος έγινε αντικείμενο έντονου σχολιασμού στο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης Weibo.
Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζήτησε συγγνώμη για το λάθος που έγινε από «έναν εργαζόμενο».
Στο ίδιο λάθος έχουν υποπέσει και άλλοι μεγάλοι οίκοι, όπως οι Versace, Givenchy και Coach.
«Η εταιρεία αρχικώς ζητεί συγγνώμη για το περιστατικό που σημειώθηκε στις 16 Οκτωβρίου 2019, όταν στέλεχος του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού της Dior στη διάρκεια μιας παρουσίασης έκανε λάθος (ο εργαζόμενος) και έδωσε λανθασμένη εξήγηση» ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Ο γαλλικός οίκος πρόσθεσε ότι κάνει «ενδελεχή έρευνα», προσθέτοντας ότι θα αντιμετωπίσει το θέμα με την αρμόζουσα σοβαρότητα.
«Ο Dior πάντα σεβόταν και υποστήριζε την αρχή της ενιαίας Κίνας, αναγνώριζε την εθνική κυριαρχία σεβόμενος τα συναισθήματα των Κινέζων πολιτών» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Σε παρόμοια θέση είχε βρεθεί τον Αύγουστο και ο οίκος Versace, ο οποίος αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από την Κίνα εξαιτίας ενός T-shirt, πάνω στο οποίο αποτυπώνονταν το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο ως ανεξάρτητες περιοχές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Babe Paley: Η «πρώτη influencer» του 20ού αιώνα και πώς πλήρωσε το τίμημα της τελειότητας
- Όμιλος HHG: Νέα στρατηγική επένδυση ύψους 50 εκατ. για την ανακαίνιση των ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ – Οι εκπλήξεις
- Τι σηματοδοτεί το μεγάλο deal Αγγελόπουλων – Τσάκου: Η εφοπλιστική συμμαχία, το νερό ΑρρένΑ και ο Ολυμπιακός
- Στον αστερισμό των δασμών και πάλι οι αγορές
