Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη στη Λάρισα το πρωί της Δευτέρας.

Συγκεκριμένα, ένας άνδρας έπαθε ηλεκτροπληξία μόλις πήγε να βγάλει λεφτά από ΑΤΜ.

Σύμφωνα με το onlarissa.gr, ο νεαρός αλλοδαπός την ώρα που έκανε ανάληψη χρημάτων στο κέντρο της πόλης, έπαθε ηλεκτροπληξία.

Άγνωστο παραμένει το πως συνέβη το περιστατικό, ενώ στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε τον άνδρα και τον μετέφερε στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.