ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με πτώση 0,16%, στις 634,64 μονάδες, έκλεισε τελικά ο Γενικός Δείκτης Τιμών του Χρηματιστηρίου Αθηνών, αντιστρέφοντας οριστικά από το μεσημέρι και μετά το θετικό κλίμα που είχε διαμορφωθεί με την εκκίνηση της συνεδρίασης. Υπαίτιος της αλλαγής ήταν, για ακόμη μία φορά ο τραπεζικός κλάδος, με την Alpha Bank να γίνεται το επίκεντρο των επιθέσεων των πωλητών, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες ζημιές στον Large Cap. Η συναλλακτική δραστηριότητα διαμορφώθηκε στα 52,62 εκατομμύρια ευρώ.
Στις 380,15 μονάδες έκλεισε ο δείκτης των τραπεζών, με απώλειες -0,93%. Η Εθνική κατάφερε να διατηρήσει θετικό πρόσημο στα 0,9775€ (ΕΤΕ +1,03%), γύρισμα στις δημοπρασίες πραγματοποίησε η Eurobank με κλείσιμο στο +2,26% (ΕΥΡΩΒ 0,544€), ενώ στα 0,57€ έκλεισε η Πειραιώς (ΠΕΙΡ -0,87%) και στα 0,873€ η Alpha Bank (ΑΛΦΑ -4,17%).
Οι προσπάθειες που πραγματοποιούνται στον ευαίσθητο τραπεζικό κλάδο για την αντιμετώπιση των κόκκινων δανειοληπτών και για την τελική μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, δεν κρίνεται ακόμη αρκετή από εγχώριους και ξένους επενδυτές, καθώς η οριστική ανάκαμψη του τραπεζικού τομέα, που θα επιφέρει αλλαγές και στην πραγματική οικονομία, έγκειται στην εξεύρεση οριστικής λύσης, εγκεκριμένης από τους θεσμούς.
Στον υπόλοιπο δείκτη μεγάλης κεφαλαιοποίησης, με κέρδη έκλεισαν οι ΣΑΡ (7,40€ +3,35%), ΓΡΙΒ (8,45€ +1,93%), ΛΑΜΔΑ (6,10€ +1,67%), ΦΡΛΚ (4,37€ +1,51%), ΑΔΜΗΕ (1,57€ +1,29%), ΒΙΟ (2,675€ +0,56%), ΕΕΕ (29,19€ +0,48%), ΜΠΕΛΑ (14,28€ +0,42%), ΤΕΝΕΡΓ (5,95€ +0,34%) και ΕΛΛΑΚΤΩΡ (1,382€ +0,14%).
Στον αντίποδα, με πτώση έκλεισαν οι ΟΠΑΠ (8,525€ -2,57%), ΕΛΠΕ (7,66€ -1,79%), ΓΕΚΤΕΡΝΑ (4,32€ -1,37%), ΔΕΗ (10302€ -1,21%), ΜΥΤΙΛ (8,22€ -1,20%), ΜΟΗ (21,75€ -0,68%), ΕΧΑΕ (3,65€ -0,54%), ΑΡΑΙΓ (7,60€ -0,52%), ΟΤΕ (10,95€ -0,36%), ΤΙΤΚ (19,66€ -0,20%) και ΟΛΠ (14,70€ -0,14%).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παρέμβαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων στα ξενοδοχεία: «Όχι» στις φωτοτυπίες ταυτοτήτων και καρτών πελατών
- Κομισιόν: Θα εκδώσει ευρωομόλογα αξίας 80 δισ. ευρώ το δεύτερο μισό του 2026
- ΗΠΑ: Οριακή άνοδος 2,9% στο έλλειμμα του ΑΕΠ το α’ τρίμηνο
- Ερντογάν: Πιθανό να υπάρξουν διμερείς συνομιλίες με τον Τραμπ στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ


Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.