Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ακινητοποιημένοι θα μείνουν οι συρμοί του μετρό από τις 23.00 έως τη λήξη της βάρδιας, παρά την απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών που έκρινε παράνομες τις σημερινές στάσεις εργασίας του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).

Η απόφαση του ΣΕΛΜΑ να συνεχίσει τη στάση εργασίας, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρός του, Σπύρος Ρεβύθης, καλύπτεται από το Εργατικό Κέντρο Αθηνών, το οποίο και προκήρυξε στάση εργασίας για σήμερα 23.00.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέα δημοσκόπηση: Μεγάλο προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ραγδαία επιδείνωση του καιρού από Δευτέρα – Πτώση της θερμοκρασίας και χαλάζι

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το Σάββατο ορκίζεται υπουργός Εξωτερικών ο Αλέξης Τσίπρας