ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Coca-Cola δημιουργεί μια σειρά από συναρπαστικές εμπειρίες που γεμίζουν μαγεία, χαρά και μοναδικές στιγμές αυτές τις γιορτινές μέρες!
Τελικά το γέλιο είναι όντως μεταδοτικό. Όλα ξεκίνησαν όταν ένας άγνωστος άντρας μπήκε στο μετρό και άρχισε να γελάει δυνατά, συμπαρασύροντας μαζί του και τους υπόλοιπους επιβάτες. Το “χαρούμενο” video έχει αποκομίσει πλήθος θετικών σχολίων σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η πρωτοβουλία ήταν για την νέα διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola η οποία προσέλαβε έναν άνδρα με έργο του να αρχίσει να γελάσει μανιωδώς μέσα σε ένα γεμάτο από επιβάτες βαγόνι του μετρό, στις Βρυξέλλες.
Η ομάδα του Βελγικού πρακτορείου Gonzales, με την πρωτοβουλία αυτή θέλησαν να αποδείξουν την μεταδοτικότητα που μπορεί να έχει το γέλιο. Φαίνεται πως όσο άβολη και αν είναι μερικές φορές μια παρόμοια κατάσταση τα αποτελέσματα μπορεί να είναι τελικά πολύ θετικά, καθώς ο πρωταγωνιστής κατάφερε να κάνει όλο το βαγόνι να “κλαίει” από τα γέλια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εθνική Τράπεζα: Αγορά 431.000 ιδίων μετοχών από 26/11 έως 3/12/2025
- Εφετείο Αθηνών: Στις 10.00 πμ θα ξεκινήσουν οι συνεδριάσεις την Παρασκευή λόγω της κακοκαιρίας
- Κλειστά την Παρασκευή εκπαιδευτικές δομές και βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Αττική
- Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Με λεφτά που μου δώρισε η μάνα μου αγόρασα τη Ferrari είπε ο Μαγειρίας