ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τελικά το γέλιο είναι όντως μεταδοτικό. Όλα ξεκίνησαν όταν ένας άγνωστος άντρας μπήκε στο μετρό και άρχισε να γελάει δυνατά, συμπαρασύροντας μαζί του και τους υπόλοιπους επιβάτες. Το “χαρούμενο” video έχει αποκομίσει πλήθος θετικών σχολίων σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η πρωτοβουλία ήταν για την νέα διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola η οποία προσέλαβε έναν άνδρα με έργο του να αρχίσει να γελάσει μανιωδώς μέσα σε ένα γεμάτο από επιβάτες βαγόνι του μετρό, στις Βρυξέλλες.
Η ομάδα του Βελγικού πρακτορείου Gonzales, με την πρωτοβουλία αυτή θέλησαν να αποδείξουν την μεταδοτικότητα που μπορεί να έχει το γέλιο. Φαίνεται πως όσο άβολη και αν είναι μερικές φορές μια παρόμοια κατάσταση τα αποτελέσματα μπορεί να είναι τελικά πολύ θετικά, καθώς ο πρωταγωνιστής κατάφερε να κάνει όλο το βαγόνι να “κλαίει” από τα γέλια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Quest: EBITDA 100 εκατομμυρίων και επέκταση στις λευκές συσκευές το πλάνο Φέσσα
- Ιωάννινα – Κακαβιά: Προχωρούν οι μελέτες για τον αυτοκινητόδρομο – Πότε ξεκινάει τα έργα η ΑΒΑΞ
- Ελβετικό φράγκο: Το παρασκήνιο της ρύθμισης και το «κούρεμα» έως 25%
- Ο ανασχηματισμός στο Μαξίμου, το παρασκήνιο για το καλώδιο, η συγχώρεση του Δαμιανού, η πρόκληση των Τούρκων κι ένα hot πολιτικό quiz
