array(0) {
}
        
    
Menu
0.93%
Τζίρος: 78.30 εκατ.

Politico: Σκιές στο Βατικανό φέρνουν οι νέες καταγγελίες για μαύρο χρήμα και αδιαφανείς συναλλαγές 

Ν. Κουτσιανάς (Apivita): «Η Ελλάδα μπορεί να προσελκύσει σημαντικούς επενδυτές, αλλά χρειάζεται στρατηγική»

Είναι η ώρα που η Ελλάδα μπορεί να προσελκύσει σημαντικούς επενδυτές, αλλά απαιτείται στρατηγική. Είναι ώρα η χώρα να αποκτήσει ένα καινούργιο πρόσωπο, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να δούμε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε εθνική βάση, τονίζει ο ιδρυτής της εταιρείας Apivita Νίκος Κουτσιανάς. Ο κ. Κουτσιανάς, που μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από το […]

Νίκος Κουτσιανάς, ιδρυτής της Apivita

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Apivita: Επέκταση σε νέες αγορές και στόχευση για τζίρο 67 εκατ. ευρώ
Νίκος Κουτσιανάς (Symbeeosis): Πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες
Symbeeosis: Νέα εταιρεία στο χώρο των βιολογικών προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα

Είναι η ώρα που η Ελλάδα μπορεί να προσελκύσει σημαντικούς επενδυτές, αλλά απαιτείται στρατηγική. Είναι ώρα η χώρα να αποκτήσει ένα καινούργιο πρόσωπο, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να δούμε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε εθνική βάση, τονίζει ο ιδρυτής της εταιρείας Apivita Νίκος Κουτσιανάς. Ο κ. Κουτσιανάς, που μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, υποστηρίζει ακόμη ότι, πέραν της στρατηγικής, πρέπει να επενδύσουμε επίσης στην έρευνα και στην ανάπτυξη δικτύων, τα οποία δεν έχουμε, για να μπορέσουμε ως χώρα να αξιοποιήσουμε αυτά τα σημαντικά προϊόντα που έχουμε σήμερα και που αναγνωρίζονται διεθνώς.

Ακολουθεί η συνέντευξη του Ν. Κουτσιανά:

Είστε ο ηγέτης σε μία από τις πιο σημαντικές εξαγωγικού χαρακτήρα ελληνικές επιχειρήσεις την Apivita και την ΕΠΗΓΕΑ που μαθαίνουμε ότι έρχεται σύντομα. Είσαστε στο Φόρουμ των Δελφών. Το κλίμα φαίνεται ότι έχει αλλάξει σε ό,τι αφορά τους μακροοικονομικούς δείκτες. Ως επιχειρηματίες με αυτόν τον προσανατολισμό, τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει τώρα;

Είναι η ώρα πια όλο αυτό το καλό περιβάλλον να το εκμεταλλευτούμε στο πλαίσιο μιας εθνικής συνεννόησης, μιας εθνικής στρατηγικής που θα διαμορφωθεί με συγκεκριμένους στρατηγικούς στόχους στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που ξέρουμε όλοι ότι έχουμε ως χώρα και αυτά είναι ο τουρισμός μας, τα αγροδιατροφικά προϊόντα, ο πολιτισμός, η παιδεία και βεβαίως η ενέργεια και η ναυτιλία μας.

Είναι πραγματικά η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει ένα καινούργιο πρόσωπο, αλλά προαπαιτούμενο αυτού είναι να δούμε αυτά τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε εθνική βάση. Αυτή η αντιπαλότητα που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να σταματήσει, να μπούμε σε μία λογική ότι αγαπάμε την Ελλάδα, άρα κάνουμε υποχωρήσεις, φτιάχνουμε τη στρατηγική μας και προχωράμε όσο το δυνατόν περισσότερο ως προς την εσωτερική εξωστρέφεια. Δηλαδή να δυναμώσουμε την παραγωγική μας διαδικασία στην Ελλάδα, να ενισχύσουμε τις εταιρείες εκείνες που πράγματι παράγουν σήμερα ελληνικά προϊόντα, να αντιστρέψουμε το κλίμα και σαν Έλληνες να προχωρήσουμε μαζί προς την ουσιαστική εξωστρέφεια.

Κύριε πρόεδρε αν είχατε μπροστά σας τον νέο υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, τον κ. Δραγασάκη, με απλά λόγια, τι θα του ζητούσατε, τι θα του λέγατε;

Θα του έλεγα ότι τα έχουμε όλα. Τα έχουμε όλα σαν χώρα, αυτό, αν θα δείτε το κανάλι το γαλλικό, για παράδειγμα, που μιλάει για την Ελλάδα, για τον πολιτισμό μας και για την επιχειρηματικότητα να ξαναρθούμε στις ρίζες μας, οι οποίες είναι σημαντικές σήμερα, στις ρίζες της αρχαίας Ελλάδας και να δούμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα και να προχωρήσουμε μαζί. Αυτή η αντιπαλότητα, που τόνισα στην αρχή, δεν οδηγεί πουθενά. Χρειάζεται λοιπόν σωφροσύνη πια, να μπούμε μέσα ηγετικά στον χώρο της άλλης επιχειρηματικότητας, διότι αυτή η επιχειρηματικότητα που έχουμε φτιάξει όλα αυτά τα χρόνια έχει οδηγήσει, όπως είπε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στο Φόρουμ, στα 230 τρισ. παγκόσμιο χρέος.

Μιλάω για την επιχειρηματικότητα εκείνη που αγκαλιάζει τους βασικούς παράγοντες ανάπτυξης, δηλαδή τους ανθρώπους, την καινοτομία, το περιβάλλον και, βεβαίως, την ανάπτυξη για να υπάρχουν χρήματα για να επενδύσουν. Είναι η ώρα που η Ελλάδα μπορεί να προσελκύσει σημαντικούς επενδυτές, αλλά χωρίς στρατηγική θα είναι σαν κι αυτούς που μιλάνε εδώ στο Φόρουμ, που δεν έχουν οι άνθρωποι κατανοήσει ποια θα έπρεπε να είναι η στρατηγική της Ελλάδας. Η στρατηγική της Ελλάδας είναι με βάση τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Εκεί πρέπει να επενδύσουμε και στην έρευνα και στην ανάπτυξη δικτύων, τα οποία δεν έχουμε, για να μπορέσουμε αυτά τα σημαντικά προϊόντα που έχουμε σήμερα, που αναγνωρίζονται διεθνώς για την υψηλή τους βιολογική αξία, πχ το προϊόν πολιτισμός και παιδεία. Φανταστείτε να είχαμε τις σχολές στην Ελλάδα, στην Κω, για τον Ιπποκράτη, τον Αριστοτέλη στην Αθήνα και την Ακαδημία Πλάτωνος, όλα αυτά τα ζητήματα… Να αγαπήσουμε τους εαυτούς μας και την Ελλάδα. Μοναδική στον κόσμο, αναγνωρισμένη για την πολιτιστική της αξία και να ξαναδιδάξουμε πάλι πολιτισμό και επιχειρηματικότητα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Περισσότεροι από 2.000 νέοι έως 29 ετών θα ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση με επιχορήγηση 17.500 ευρώ

Πώς διαμορφώνεται το παζλ των διαγωνισμών για τα μεγαλύτερα Logistics Centers στην Ελλάδα

Συντάξεις: Έρχονται αυξήσεις με τη νέα χρονιά έως και 81 ευρώ – Ποιους αφορά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tesla: Ο Έλον Μασκ μπαίνει και στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας της Βρετανίας – Τα «χαρτιά» του για να κερδίσει την κούρσα
Άλμα στις μετοχές λιθίου μετά το αιφνίδιο κλείσιμο ορυχείου της CATL στην Κίνα
Η στερλίνα εκτινάσσεται λόγω επιθετικής στάσης της Τράπεζας της Αγγλίας
Ύδωρ 2.0: Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το μεγαλύτερο αρδευτικό έργο για την Ξάνθη αξίας €220,5 εκατ.
Φωτιά σε τουριστικό σκάφος με 175 επιβαίνοντες
Emirates: Ιστορική 7ετή συμφωνία με την FC Bayern Munich – Γίνεται πλατινένιος χορηγός της
ChatGPT και AI: Η νέα «απάτη» στα escape rooms που προκαλεί αντιδράσεις στο διαδίκτυο
Φωτιά στην Ανατολική Αττική: Καθορίστηκαν οι αποζημιώσεις για τους πληγέντες της πυρκαγιάς – Τα ποσά 
Δυναμική παρουσία του δικτύου διαγνωστικών κέντρων HealthSpot στα ελληνικά νησιά
Nvidia – AMD: Στην κυβέρνηση Τραμπ το 15% των εσόδων τους από τις πωλήσεις chips- Οι αντιδράσεις και ο προβληματισμός της αγοράς