ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Schwarz: Ο billionaire της Lidl θέλει να κατασκευάσει το πρώτο Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη
Η γερμανική εταιρία εκπτωτικών σουπερμάρκετ, Lidl, φέρεται να σχεδιάζει δυναμική διείσδυση στην τουριστική αγορά, με τη δημιουργία του δικού της τουρ οπερέιτορ, πιθανόν με τη μορφή δυναμικών πακέτων και τη χρήση διαθέσιμης χωρητικότητας σε αεροσκάφη και ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα tornosnews.gr η εταιρία αναζητά product managers για διακοπές με αερομεταφορά, κρουαζιέρα και οδικά ταξίδια μέσω αγγελιών εργασίας στο fvw.
Επί του παρόντος, η Lidl, όπως και η ανταγωνίστρια Aldi, προωθεί απλώς προσφορές διακοπές μέσω μπροσούρας που διανέμει στα σούπερ μάρκετ της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Pagani παρουσιάζει το Huayra Codalunga Speedster
- Ιδρύεται το πρώτο κέντρο ημιαγωγών στην Ελλάδα – Ο στόχος για είσοδο στην αγορά του €1 τρισ.
- Praktiker: Η κίνηση του Πρεμ Γουάτσα που ανακατεύει τον κλάδο του DIY στην Ελλάδα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Το Μάρτιο του 2026 η Aegean πετάει στην Ινδία -Νέο κεφάλαιο για την εταιρεία
