Στην υπογραφή σύμβασης αξίας της τάξης των 320 εκατ. ευρώ (περίπου 1,5 δισ. λέου Ρουμανίας), για τον εκσυχρονισμό της υποδομής και επιδομής του τμήματος του σιδηροδρομικού δικτύου Cap Y IIteu – Gurasada, προχώρησαν η Asocierea RailWorks και η ρουμανική εταιρεία σιδηροδρόμων CFR.
Την κοινοπραξία RailWorks απαρτίζουν οι εταιρείες Άκτωρ, η γαλλική Alstom και η ρουμανική Arcada.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της CFR (Compania Naţională de Căi Ferate), το έργο εντάσσεται στον άξονα TEN-T22 που είναι το βόρειο κομμάτι του πανευρωπαϊκού διαδρόμου Ρήνου-Δούναβη.
Η ολοκλήρωση του έργου, που περιλαμβάνει 15 γέφυρες, θα επιτρέψει στα τρένα να κυκλοφορούν με μέγιστη ταχύτητα 160 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Ως συμβατικός χρόνος αποπεράτωσης των εργασιών ορίζεται η τριετία από την έναρξη εκτέλεσής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι δυσκολίες του Α. Κεραστάρη και γιατί επιμένουν οι Τούρκοι με τον ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέος πόλεμος στον Ελλάκτωρα: Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χάρης Μπρουμίδης: Οι καινοτομίες της Vodafone αλλάζουν την αγορά των telecoms
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στέφανος Αγιάσογλου (ΟΣΥ): «Δεν αλλάζουμε απλά τον στόλο μας, αλλάζουμε τεχνολογία» – Επενδύσεις άνω των €2,5 δισ. στις αστικές συγκοινωνίες
- Eurovision: Πέρασε στο…παρά πέντε η Κλαυδία με την Αστερομάτα – Εντυπωσίασε με την μοναδική της εμφάνιση – Όσα έγιναν στον β’ ημιτελικό
- Chanel J12 Midnight Blue: Η επανεφεύρεση του χρόνου
- Ανδρέας Σιάμισιης (Helleniq Energy): Αισιοδοξία για το 2025, trading από τη Γενεύη και τι αλλάζει στη στρατηγική για το μέλλον
