Στην υπογραφή σύμβασης αξίας της τάξης των 320 εκατ. ευρώ (περίπου 1,5 δισ. λέου Ρουμανίας), για τον εκσυχρονισμό της υποδομής και επιδομής του τμήματος του σιδηροδρομικού δικτύου Cap Y IIteu – Gurasada, προχώρησαν η Asocierea RailWorks και η ρουμανική εταιρεία σιδηροδρόμων CFR.
Την κοινοπραξία RailWorks απαρτίζουν οι εταιρείες Άκτωρ, η γαλλική Alstom και η ρουμανική Arcada.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της CFR (Compania Naţională de Căi Ferate), το έργο εντάσσεται στον άξονα TEN-T22 που είναι το βόρειο κομμάτι του πανευρωπαϊκού διαδρόμου Ρήνου-Δούναβη.
Η ολοκλήρωση του έργου, που περιλαμβάνει 15 γέφυρες, θα επιτρέψει στα τρένα να κυκλοφορούν με μέγιστη ταχύτητα 160 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Ως συμβατικός χρόνος αποπεράτωσης των εργασιών ορίζεται η τριετία από την έναρξη εκτέλεσής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι δυσκολίες του Α. Κεραστάρη και γιατί επιμένουν οι Τούρκοι με τον ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέος πόλεμος στον Ελλάκτωρα: Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χάρης Μπρουμίδης: Οι καινοτομίες της Vodafone αλλάζουν την αγορά των telecoms
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- METRO ΑΕΒΕ: Η πρωτοβουλία «Χιλιόμετρα Προσφοράς» έκανε… τον γύρο της Γης!
- Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Iσχυρή πορεία για την ελληνική οικονομία με ανάπτυξη, πλεονάσματα, σταθερή μείωση ανεργίας
- Η Ελλάδα στέλνει γιγάντιο πλοίο ανοικτής θαλάσσης στην Ερυθρά Θάλασσα, μετά τις επιθέσεις των Χούθι
- «Τρύπα» 13,4 εκατ. ευρώ στο Δημόσιο από κύκλωμα εταιρειών με εικονικές επιστροφές – Tι τους πρόδωσε
