ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη
Ο διευθύνων σύμβουλος της DryDel, Κώστας Δελαπόρτας, με αφορμή την νέα παραγγελία που συμφώνησε για την κατασκευή άλλων δύο πλοίων 182.000 dwt, επισήμανε ότι οι παραγγελίες σηματοδοτούν ένα ακόμη βήμα στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας.
«Με αυτήν την προσθήκη, 11 πλοία ξηρού φορτίου χύδην βρίσκονται υπό κατασκευή, όλα με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες και υψηλή απόδοση», τόνισε και πρόσθεσε , ότι η DryDel συνεχίζει να στηρίζει τα ιαπωνικά ναυπηγεία «με πράξεις, όχι μόνο με λόγια».
Η DryDel εισήλθε στον τομέα των capesize πλοίων στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στροφής προς μεγαλύτερα φορτηγά πλοία, βασιζόμενη σε μια μακροχρόνια σχέση με τα ιαπωνικά ναυπηγεία. Το τελευταίο πλοίο θα παραληφθεί το έτος 2029.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε παραγγείλει προηγουμένως τέσσερα handysize φορτηγά πλοία στη Namura και σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα έχει επενδύσει περισσότερα από 800 εκατομμύρια δολάρια σε 25 νεότευκτα σε κορυφαία ιαπωνικά ναυπηγεία από το 2019.
Διαβάστε επίσης
Icon Energy (Ισμήνη Παναγιωτίδη): Επαναγορά μετοχών μέχρι 1 εκατ. δολάρια
Drewry: Άνοδος 12% στις τιμές διακίνησης κοντέινερ
Άλλη μια εταιρεία RO/RO ικανοποίησε τα αιτήματα της ΠΕΝΕΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛΤΑ: Τιμούν την Μαριάννα Βαρδινογιάννη και την ΕΛΠΙΔΑ με νέα σειρά γραμματοσήμων
- Eurobank: Στο 32,67% το ποσοστό της Fairfax, κάτω του 5% η συμμετοχή της FMR
- Πού βρισκόταν ο Νίκος Δένδιας την ώρα του «γαλάζιου επεισοδίου» στη Βουλή
- Μάρκο Ρούμπιο: Υπάρχει αρκετός δρόμος ακόμα για μια συμφωνία για το ουκρανικό