Η Pyxis Tankers Inc., του Βαλέντιου Βαλεντή, είχε καθαρά έσοδα, στο τρίτο τρίμηνο 9,7 εκατομμύρια δολάρια και στην ίδια περίοδο, τα έσοδα από την χρονοναύλωση των πλοίων ανήλθαν σε 8,9 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων ή 23,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025 ήταν 1,2 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2024.

1

Για το τρίτο τρίμηνο του 2025, τα καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 0,11 δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή 0,34 δολάρια για την ίδια περίοδο του 2024.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν σε 4,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός, Βαλέντιος Βαλεντής, σχολίασε:

«Η βελτίωση των αγορών υποστηρίζει τα αποτελέσματά μας. Αναφέραμε τα αποτελέσματα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο του 2025 με καθαρά έσοδα ύψους 9,7 εκατομμυρίων δολαρίων, προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 4,2 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή ύψους 0,11 δολαρίων. Σε σύγκριση με τις συνθήκες της αγοράς του 2024, τα πρόσφατα τριμηνιαία αποτελέσματα επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση των εσόδων από την TCE κατά 2,7 εκατομμύρια δολάρια.

Καθώς το 2025 προχωρούσε, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων (product tankers) παρουσίασε υψηλότερα ναύλα, υποστηριζόμενα από την ανθεκτική παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα και τις συνεχιζόμενες εμπορικές διαταραχές που προκλήθηκαν από μεγάλες ένοπλες συγκρούσεις και γεωπολιτικές συνθήκες. Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, τα δεξαμενόπλοια μας τύπου MR σημείωσαν μέσο όρο ναύλου TCE 21.085 δολάρια την ημέρα, ο οποίος αυξήθηκε κατά περίπου 400 δολάρια την ημέρα διαδοχικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2025, αλλά ήταν 29% χαμηλότερος από τις εξαιρετικές συνθήκες του κλάδου του τρίτου τριμήνου του περασμένου έτους. Στις 20 Νοεμβρίου 2025, τα MR μας απασχολούνταν με μέσο TCE 20.700 δολαρίων την ημέρα, με το 93% των διαθέσιμων ημερών MR να έχουν κρατηθεί στο τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2025. Δεδομένων των συνεχιζόμενων αβεβαιοτήτων της αγοράς που προκαλούνται από πρωτοφανή γεωπολιτικά γεγονότα και μετριασμένες μακροοικονομικές συνθήκες, συνεχίζουμε να απασχολούμε τον στόλο μας με τρία σύγχρονα, οικολογικά αποδοτικά MR υπό κλιμακωτές βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις.

Στην αγορά ξηρού φορτίου χύδην, οι συνθήκες ναύλωσης έχουν βελτιωθεί αισθητά από το καλοκαίρι του 2025, υποστηριζόμενες από την παγκόσμια ζήτηση για βασικά εμπορεύματα, με επικεφαλής την Κίνα. Για παράδειγμα, ο Δείκτης Baltic Dry έχει αυξηθεί κατά 48% από τις 30 Ιουνίου έως τις 17 Νοεμβρίου 2025, ένας ισχυρός δείκτης καλύτερων συνθηκών της αγοράς. Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, τα τρία μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας σημείωσαν μέση ημερήσια τιμή TCE 13.513 δολάρια, η οποία αυξήθηκε κατά περίπου 700 δολάρια ανά ημέρα διαδοχικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2025, αλλά ήταν ελαφρώς χαμηλότερη κατά 2,4% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2024. Από τις 20 Νοεμβρίου 2025, τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνταν με βελτιωμένο μέσο TCE 17.150 δολάρια ανά ημέρα, με το 78% των διαθέσιμων ημερών να έχουν κρατηθεί στο τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2025. Όλα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις».

Διαβάστε επίσης

Top Ships ( Ευάγγελος Πιστιόλης): Εξασφάλισε έσοδα 20 εκατ. δολάρια από τριετή ναύλωση του Marina Del Ray

Αυξημένο δανεισμό και πρόωρη αποπληρωμή χρέους προβλέπει η δανειακή στρατηγική του Δημοσίου για το 2026

Το σχέδιο τερματισμού του πολέμου: Η Ρωσία παίρνει την Κριμαία και όλο το Ντονμπάς – Η Ουκρανία μένει εκτός ΝΑΤΟ